جرم رهنورد محرز است قوه قضاییه محاکمه کند

لاله افتخاری با اشاره به ارسال نامه فراکسیون زنان مجلس به رییس قوه قضاییه برای برخورد جدی با زهرا رهنورد گفت: همراهی و همسویی رهنورد با دشمنان نظام و سران فتنه محرز و مشخص است.

لاله افتخاری سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی درباره نامه فراکسیون زنان مجلس به رییس قوه قضاییه برای محاکمه زهرا رهنورد به خبرنگار شبستان گفت: براساس سخنان مقام معظم رهبری ریشه فتنه سال گذشته در 20 سال قبل بوده است و از 20 سال قبل برای این فتنه برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه برخی افراد منافق با فتنه سال گذشته دست خود را رو کرده اند گفت: این افراد با عملکرد خود رویکرد اصلی خود را که همان براندازی نظام بود به ملت نشان دادند و ملت آنها را شناختند.

افتخاری تصریح کرد: مشاهده می کنیم بسیاری از افرادی که در فتنه سال گذشته به دلیل عدم آگاهی طرف نامزدهای خاص رفته اند بعداً متوجه شده اند و حماسه فراموش نشدنی 9 دی را آفریدند.

وی خاطرنشان کرد: افرادی بودند که در کنار نامزدهای انتخاباتی و نه با هدف رقابت انتخاباتی بلکه با هدف براندازی نظام و گام برداشتن برای کودتای دشمن در کشور فعالیت هایی را انجام دادند که اگر این افراد ادعا کنند که در ابتدا فریب خورده اند پس چرا در ادامه راه و پس از خطبه های مقام معظم رهبری و تاکیدات ایشان و افشاگری های صورت گرفته پشیمان نشده اند و به قلب امت و جامعه برنگشته اند.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اسناد منتشر شده از فتنه، فتنه گران برای براندازی نظام یادآور شد: برای ما مشخص و معلوم است که سران فتنه و همراهان آنها با هدف براندازی نظام و نه رقابت انتخاباتی دست به یکسری کارها زده اند.

وی با اشاره به همراهی زهرا رهنورد با سران فتنه در جریان حوادث بعد از انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: زهرا رهنورد نه تنها از یکی از نامزدها انتخابات حمایت جدی و مشخص داشت بلکه بعد از آن نیز گوینده مطالب دشمنان و فتنه گران شد.

افتخاری بیان کرد: رهنورد مطالبی را بیان کرد و می کند: که نشان از همسویی و همراهی وی با دشمنان و سران فتنه دارد و به همین دلیل یکی از مطالبات جدی مردم این است که نه تنها سران فتنه بلکه همراهان آنها همانند زهرا رهنورد نیز محاکمه شوند.

وی با اشاره به نامه فراکسیون زنان مجلس به رییس قوه قضاییه برای محاکمه و برخورد جدی با رهنورد یادآور شد نامه ارسال شده از سوی نمایندگان زن مجلس به رییس دستگاه قضا منعکس کننده دیدگاه ها و مطالبات زنان جامعه است.

سخنگوی فراکسیون زنان با اشاره به متن نامه یادآور شد: در متن این نامه از رییس دستگاه قضا خواسته ایم با توجه به محرز بودن همراهی و همسویی زهرا رهنورد با سران فتنه و نقشه های استکبار به جرایم وی رسیدگی کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: که رییس دستگاه قضا این مطالبه جامعه زنان ایران را پیگیری کند.

پایان پیام/
 

کد خبر 12424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha