خاتمی محرک اصلی وعامل مؤثر فتنه88است/سران فتنه وخاتمی دیگرحیات سیاسی ندارند

حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری، نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی ضمن درخواست از قوه قضائیه برای برخورد با خاتمی و سران فتنه گفت:علی‌رغم اظهارنظرهای مسئولان قوه قضائیه تاکنون هیچ حرکت عملی دراین زمینه نشده است.

حجت الاسلام سیدعلی محمد بزرگواری، نماینده مردم کهگیلویه و بهمئی در مجلس هشتم شورای اسلامس با اشاره به حمایت خاتمی از فتنه سال 88 به خبرنگار شبستان گفت: خاتمی محرک اصلی و عامل مؤثر در فتنه سال 88 بوده است.

وی اظهار کرد: خاتمی نقش مؤثری را در فراهم کردن امکانات برای جریان فتنه و خط‌دهی به موسوی و کروبی در جریان فتنه سال گذشته داشته است.

حجت‌الاسلام بزرگواری با اشاره به نشست اخیر فراکسیون اقلیت مجلس با خاتمی تصریح کرد: درست است که خاتمی در نشست با اقلیت مجلس می‌خواهد خود را از غرق شدن نجات بدهد و حیات سیاسی‌اش را به دست آورد اما چیزی که روشن است این است که وی دیگر حیات سیاسی ندارد و جزء سران فتنه است.

نماینده کهگیلویه و بهمئی با اشاره به نامه 145 نفر از نمایندگان مجلس در سال گذشته به رییس قوه قضاییه برای محاکمه موسوی، کروبی و خاتمی گفت: تا الان آن چیزی را که ما از قوه قضاییه برای محاکمه این فتنه‌گران انتظار داشته‌ایم ندیده‌ایم.

وی ادامه داد: علی‌رغم اظهارنظرها و قول‌هایی که رییس قوه قضاییه و یا مسئولان این قوه می‌دهند اما تاکنون هیچ حرکت عملی قوه قضاییه در این زمینه انجام نداده است.

حجت‌الاسلام بزرگواری با تأکید بر اینکه نمایندگان در مطالبه به حق مصر هستند، تصریح کرد: هیئت رییسه مجلس نیز باید در این مطالبه به حق نمایندگان مجلس اقداماتی را انجام دهد که تاکنون ما اقدامی را از سوی هیئت رییسه ندیدیم.

وی خاطرنشان کرد: سران فتنه فقط موسوی و کروبی نیستند بلکه خاتمی و فرزندان هاشمی نیز دیگر سران آن هستند.

پایان پیام/
 

کد خبر 13408

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha