خاتمی بافراربه جلو یا خودرا به فراموشی زده ‌ویا ‌شعورملت را سخره گرفته است

اخیرا خاتمی در دیدار با اقلیتی‌های مجلس برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور پیش‎شرط‌هایی را بیان کرده ! /راه بازگشت جز توبه به درگاه الهی و عذر‌خواهی رسمی از رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران نیست

 

به گزارش خبرگزاری شبستان،علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  در نطق میان دستور امروز  یک‎شنبه  12  دی خود  با اشاره به سالروز حماسه 9 دی گفت: 9 دی روز تجلّی اراده ملت ایران برای استمرار حیات طیّبه نظام اسلامی و روز بیعت با رهبر معظم انقلاب و اعلام پایبندی به آرمان‌های حضرت امام(ره) و نفی هرگونه سلطه‎خواهی و در یک کلام قیام هوشمندانه ملت مسلمان ایران علیه فتنه و فتنه‌گران بود.

وی اظهار کرد: فتنه‌گران آمدند تا با نفی انگیزه الهی، وحدت کلمه و جعل اتهامات بی‎اساس آبروی نظام اسلامی را ببرند و حیثیت مردم‌سالاری دینی را بر باد دهند، لذا 9 دی فرصتی برای بازخوانی پرونده فتنه‌گران و عبرتی برای امروز و فردا است.

زاکانی تصریح کرد: میرحسین موسوی مدعی بود که آمده با دروغ‌گویی و یک‌دندگی در مدیریت اجرایی برخورد کند و خود را میدان‌دار سال‌های خون و جهاد و صاحب دولت دوران 8 ساله دفاع مقدس و مریدی از مریدان دلباخته امام معرفی می‌کرد اما به گواه ایام گذشته گفته‌ها و رفتارها و اعمال وی خلاف ادعای وی بود تا جایی که در آخرین بیانیه خود ضمن دمیدن در شیپور فتنه‌گری از امام نیز گذشت.

وی بیان کرد: بیانیه‌های موسوی نشان داد که برای این فرد و همفکرانش تفکرات بنیانگذار انقلاب اسلامی ابزاری بیش نیست که با فرصت‌طلبی می‌توان از آن استفاده کرد و در صورت ضرورت نیز از آن عبور کرد و حتی اندیشه‌های اسلامی را نیز تخطئه کرد.

 این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: فراموش نمی‌کنم که برای انجام ماموریتی از سوی رئیس مجلس به‎همراه آقایان ابوترابی‌فرد، عباسپور، کاتوزیان، نادران، جلالی، با آقای هاشمی رفسنجانی در 26 خرداد سال 88 دیدار داشتیم، در این جلسه آقای هاشمی گفتند که در صبح 23 خرداد یعنی روز بعد از انتخابات آقای خاتمی تماس گرفت و گفت که با آقای سیدحسن خمینی و میرحسین موسوی قصد دیدارم را دارند که من گفتم جلسه مجمع تشخیص مصلحت است و به همین دلیل آقایان موسوی، خاتمی و سید‌حسن خمینی هنگام ظهر به دفتر آمدند.

وی ادامه داد: آقای هاشمی گفتند که خواسته این 3 فرد ابطال انتخابات بود و راه‌های قانونی را نیز قبول نداشتند، البته آقای موسوی غیر از ابطال انتخابات مطالب دیگری را نیز مطرح کرده بود.

 

زاکانی اظهار کرد: جلسه یادشده زمانی برگزار شد که هنوز آرا‌ی انتخابات در حال شمارش بود و نتیجه انتخابات مشخص نشده بود و این مواضع نشانگر ادعای فتنه‌گرایانه موسوی در مصاحبه با مجلسه تایمز لندن یک روز قبل از برگزاری انتخابات است.

 

وی با بیان اینکه مطالبه بی‌دلیل ابطال انتخابات و نفی قانون‎مداری از سوی موسوی نشانگر بطلان ادعای این فرد بود، ادامه داد: البته تکلیف آقای موسوی و جرائمش معلوم است اما اخیرا خاتمی در دیدار با اقلیتی‌های مجلس برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور پیش‎شرط‌هایی را بیان کرده ‌که این مسئله جای تعجب دارد.

 

 این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: خاتمی به‎عنوان یکی از متهمان اصلی فتنه 88 این‌گونه با فرار به جلو یا خود را به فراموشی زده ‌و یا ‌شعور ملت مسلمان ما را به سخره گرفته است.

وی گفت: افسوس که همه دور‌اندیشی و خیر‌خواهی رهبر انقلاب  از سوی  فتنه‌گران نادیده گرفته شد و فتنه‌گران تنها به دنبال خواسته بیگانگان رفتند.

 

زاکانی  جذب حداکثری  را خواسته نظام و رهبری دانست و تاکید کرد: اعمالی که فتنه‌گران انجام دادند، آتش زدن به همه داشته‌های ملت و یاری رساندن به جبهه کفر و نفاق در مقابله با انقلاب اسلامی بود، لذا راه بازگشت جز توبه به درگاه الهی و عذر‌خواهی رسمی از رهبر معظم انقلاب و ملت مسلمان ایران و محکومیت جنایات فتنه‌گران و مرزبندی شفاف با دشمنان انقلاب و پاسخ‎گویی به جرائم اتفاق افتاده و خسارت‌های مادی و معنوی در دادگاه صالحه نیست.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا روزی که احدی از فرزندان امام(ره) زنده باشد، فتنه‌گران به خواسته‌های خود نمی‌رسند.
پایان پیام/

کد خبر 9417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha