حضور خاتمی باشرط وبی شرط منتفی است وفضاسازی برای حضور مهره سفید جناح چپ است

یک عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس ضمن اینکه خاتمی را مرده سیاسی خواند گفت:تصورم این است که این فضاسازی‌های خاتمی برای این است که بالاخره برای انتخابات آینده ریاست جمهوری دکتر عارف را معرفی کنند.

سیدجواد ابطحی، نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیش‌شرط‌های خاتمی برای بازگشت به عرصه سیاسی به خبرنگار شبستان گفت: خاتمی مرده سیاسی است و خواب آشفته وی راجع به بازگشت به نظام و قدرت تعبیر نخواهد شد. زیرا مقام معظم رهبری فرمودند آنهایی که در فتنه 88 مردود شده‌اند و آب به آسیاب دشمن ریخته‌اند اهلیتی برای ورود به نظام نخواهند داشت.

وی اظهار کرد: طرح حضور خاتمی چه با شرط و چه با پیش‌شرط منتفی است و وی فقط کارهای رسانه‌ای می‌کند و جوسازی‌هایی می‌کند تا فضا را برای جهت حضور مهره‌های سفید خود مهیا کند.

ابطحی بیان کرد: تصورم این است که این فضاسازی‌های خاتمی برای این است که بالاخره برای انتخابات آینده ریاست جمهوری دکتر عارف را معرفی کنند و این کارها فضاسازی‌هایی برای حضور کاندیداهای مورد نظرشان است.

این عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اعتقاد بر اینکه تأخیر در محاکمه سران فتنه به دور از عدالت قضایی و انصاف است، گفت: در حال حاضر در زندان‌ها جوان‌های فریب‌خورده‌ای هستند که فریب حرف امثال خاتمی را خورده‌اند که باید به جای اینها مقصر اصلی گمراهی‌ها و خسارت‌ها به نظام در زندان باشد در صورتی که آنها آزاد هستند.

وی تأکید کرد: در حال حاضر مطالبه عمومی از دستگاه قضایی این است که این آقایان و سران فتنه را محاکمه عادلانه کند و مطمئنم با تأخیر بیشتر توهمی برای آنها ایجاد می‌شود که گویا نظام در مقابل آنها مستأصل بوده و عقب‌نشینی کرده است.

نماینده خمینی‌شهر در خانه ملت یادآور شد: ما در نظام ولایی که مقام معظم رهبری با آحاد مردم در برابر قانون مساوی است زندگی می‌کنیم و انتظار داریم عوامل ایجاد فتنه و کسانی که می‌خواستند نظام را دودستی تحویل اربابان خارجی‌شان دهند مصون از پی‌گیری‌ها و مجازات نباشند.

وی با اشاره به قول‌های رییس قوه قضاییه برای محاکمه سران فتنه گفت: این فضا برای محاکمه این افراد آماده است اگرچه به عقیده من این افراد فعلا زندانی اعمال خویش هستند و این رسوایی برای آنها در دنیا باقی است و اگر توبه نکنند؛ طعا باید در آن دنیا جوابگوی اعمال خود در تعریض به ولایت و حقوق مردم باشند.

پایان پیام/


 

کد خبر 9932

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha