برنامه های ۹ دی و هفته بصیرت در چهارمحال و بختیاری تشریح شد

انصاری با تشریح برنامه های بوم الله ۹ دی و هفته بصیرت، گفت: مردمی بودن برنامه ها در اجرای برنامه های این هفته مورد تاکید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، موسی انصاری روز دوشنبه (۶ دی) در نشست ستاد بزرگداشت ۹ دی که در دفتر امام‌جمعه شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: برنامه های قابل توجه و مناسبی از سوی هیئت های مذهبی، مردم و دستگاه های اجرایی پیش بینی شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه‌ دارد: علاوه بر مساجد و تکایا، بسیاری از ادارات نسبت به برپایی نشست های بصیرتی و جهاد تبیین اهتمام داشته و محافل و مجالس ایام سوگواری دهه فاطمیه هم در حال برگزاری است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برنامه های هفته بصیرت امسال رنگ و بوی فاطمی به خود گرفته است و علاوه بر آن با حضور پیکر مطهر شهدای گمنام و شهید مدافع امنیت حال و هوای معنوی بر سراسر استان خاکم است.

 

انصاری محوری ترین برنامه استان در هفته بصیرت را بزرگداشت یوم الله ۹ دی در روز هشتم همین ماه اعلام کرد و گفت: این برنامه ساعت ۱۰ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با حضور ابراهیم عزیزی نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی برگزار می شود.

 

کد خبر 1242430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha