مراسم تشییع ۶ شهید گمنام در خراسان شمالی برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مراسم تشییع شهدای گمنام با حضور جمع کثیری از مردم در خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ سهم خراسان شمالی از ۳۰۰ شهید گمنام تازه تفحص شده، ۶ شهید گمنام بود که امروز سه‌شنبه و همزمان با سالروز شهادت فاطمه زهرا(س)، با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان از مسجد انقلاب تا میدان کارگر بجنورد بر روی دستان مردم تشییع شدند.

 

اقامه نماز بر پیکر این لاله‌های سرخ هم پس از اتمام مراسم تشییع به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امام جمعه بجنورد انجام شد.

 

بر اساس اعلام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی،  امروز پیکر چهار شهید گمنام در مرکز استان و دو شهید در شهرستان مانه و سملقان تدفین خواهند شد.

 

شهدای گمنام در پادگان یگان ویژه نیروی انتظامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، دادگستری کل، پتروشیمی بجنورد و همچنین در ستاد فرماندهی فراجا مانه و سملقان و روستای گزآباد این شهرستان تدفین می‌شود.

 

لازم به ذکر است؛ آیین استقبال و وداع با شهدای گمنام عصر و شب گذشته در مسجد جامع بجنورد و با حضور جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

 

خراسان شمالی از ۲۹ آذرماه میزبان این لاله های سرخ بود که مراسم استقبال و وداع با پیکر شهدا ابتدا در شهرستان فاروج و سپس شیروان، اسفراین، جاجرم، گرمه، رازو جرگلان، مانه و سملقان و در نهایت در بجنورد مرکز استان برگزار شد.

 

خبرنگار: سمیرا نیستانی

 

کد خبر 1242509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha