نمایشگاه بین المللی فارس شرایط حضور شرکت های  دانش بنیان مصالح ساختمانی را مهیا کرده است

فرهادی گفت: مهم ترین اولویت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس کمک به دانش بنیان کردن حوزه اقتصاد و صنعت است و نمایشگاه بین المللی فارس شرایط حضور شرکت های دانش بنیان در حوزه مصالح ساختمانی و... را مهیا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، علی فرهادی، امروز سه شنبه (6 دی) در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: یازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و تجهیزات وابسته به همراه سیزدهمین نمایشگاه مصالح، تجهیزات و فناوری های ساختمان و هفتمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابر و صنایع و تجهیزات وابسته  در سایت نمایشگاهی فارس آغاز به کار کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ادامه داد: 89 شرکت تولیدکننده در این عناوین نمایشگاهی حضور فعال دارند که از استان های تهران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمان، خراسان رضوی، اصفهان، قزوین، یزد، مازندران و گلستان حضور دارند.

وی اعلام کرد: این نمایشگاه ها در مساحت 12 هزار متری سالن های «حافظ»، «بهار» و «سرو» بر پا شده است که نسبت به نمایشگاه دوره گذشته رشد قابل توجهی هم از جهت مساحت و هم از جهت تعداد شرکت کنندگان داشته است.

فرهادی ادامه داد: نمایشگاه ها پیشران اقتصادی و توسعه کشور هستند و در حوزه صنعت ساختمان و  صنایع وابسته با گردهمایی برترین های این حوزه، گام بلندی در رونق این صنعت مهم در کشورسعی کرده ایم  برداشته شود.

 وی مهم ترین اولویت شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس را کمک به دانش بنیان کردن حوزه اقتصاد و صنعت دانست و گفت: این امر با در اختیار گذاشتن فضاهای نمایشگاهی ویژه شرکت های دانش بنیان در سال جاری انجام می شود و در این نمایشگاه شرایط حضور شرکت های  دانش بنیانی در حوزه مصالح ساختمانی و... مهیا شده است.

 فرهادی اعلام کرد: این نمایشگاه تا روز جمعه 9 دی برپا خواهد بود و  علاقمندان می توانند پس از دریافت بلیت بازدید از وبگاه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به آدرس  www.farsfair.ir می توانند از این عناوین نمایشگاهی بازدید کنند.

کد خبر 1242540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha