شهدا چراغ راه بشریت هستند

حجت الاسلام هاشمی، گفت: شهدا چراغ راه بشریت هستند و همه ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و در جهت تحقق اهداف و آرمان های شهدا قدم بر می داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(6دی)، در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای کمالوند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهارداشت: شهید گمنام دو فضیلت شهادت و گمنامی دارد.

 

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان افزود: شهای گمنام بر خلاف این اسم، در آسمان ها و در نزد خدای متعال به خوبی شناخته شده هستند.

 

وی با اششاره به خاکسپاری شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه ای پسران لرستان، گفت: امروز این شهید گمنام به شهر ما آمده است تا قبله شود.

 

حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: دانشگاه مکان مقدسی است و با حضور این شهید گمنام امروز این دانشگاه حرم شهدا شد و باید حرمت شهدا حفظ شود.

 

وی با اشاره به اینکه امروز مادران شهدا به دنبال آدرس پسرشان آمده اند، برادران و خواهران شهیدی که با عکس شهیدشان آمدند و دنبال برادرشان هستند، اظهارکرد: امروز همه آمده اند تا بگویند ما فرزندان شما هستیم، ما در مکتب شهدا و با شهدا هستیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید لرستان گفت: امروز حضور این شهید گرانقدر چراغ دیگری بر مرکز علم و فضیلیت و اندیشه در استان لرستان به نام شهید و شهادت درخشیده شد.

کد خبر 1242559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha