۵ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری تشییع شد

آیین تشییع پنج شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، این آیین روز سه شنبه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در مرکز استان و در شهرهای بازفت، کوهرنگ، پردنجان، فارسان و لردگان برگزار شد.

 

پیکر چهار شهید از این شهدای گمنام در تپه نورالشهدای محله منظریه شهرکرد، بازفت کوهرنگ، تپه نورالشهدا پردنجان شهرستان فارسان و لردگان به خاک سپرده می شود.

 

حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز سه شنبه (۶ آذر) در آیین تشییع شهدای گمنام در شهرکرد اظهار داشت: پیام حضرت فاطمه زهرا ( س) شهادت بود و این شهدا به امام خمینی (ره) به عنوان فردی عالم، عارف و پرورش یافته مکتب امامت و ولایت لبیک گفتند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: ابن بانوی مکرم اسلام در مدت کوتاهی توانست راهی نورانی جلوی پای بشریت جهان اسلام و شیعیان بگذارد که امروز با گذشت بیش از هزار سال نه تنها نورش کاسته نشده بلکه به سمت و سوی مهدویت می رود.

 

وی با اشاره به اهمیت ولایت و امامت در دین اسلام، اظهار داشت: خداوند در غدیر خم فرمود تا پیامبر گرامی اسلام آن را به امت خود ابلاغ کند تا اسلام عدالت پرور باشد.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فتنه های امروز جامعه اسلامی، افزود: برخی برای تخریب چهره رهبر معظم انقلاب تلاش کردند اما ملت خداشناس و رهبرشناس هستند و میدانند زیر پرچم چه کسی قرار گیرند.

 

کد خبر 1242563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha