مردم امام شناس و انقلابی رهبر خود را تنها نگذاشتند

حجت الاسلام نکونام با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، گفت: علی رغم همه توطئه های دشمنان، مردم امام شناس و انقلابی ایران هرگز رهبر خود را تنها نگذاشتند و پیام و راه شهدا که تبعیت از ولی زمان است را به خوبی ادا کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز سه شنبه (۶ دی) در آیین تشییع شهدای گمنام در شهرکرد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: ایشان در عمر کوتاهشان جهادهای فراوانی برای اسلام کردند و راه روشن مهدویت را پیش روی شیعیان قرار دادند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه حضرت زهرا (س) با استفاده از ظرفیت های موجود سعی کردند ولایت را به عنوان مهمترین مسئله در اسلام به جهانیان معرفی کند، افزود: ایشان نشان دادند که اگر ولایت نباشد اسلام پوسته ای بیش نیست و اسلام عدالت محور نیازمند پوسته و مغز است.

 

امام جمعه شهرکرد پیام اصلی حضرت زهرا (س) و شهدا را ولایتمداری خواند و تصریح کرد: شهدا به ولی زمانشان امام خمینی(ره) لبیک گفتند زیرا امام شخصیتی پرورش یافته در مکتب اسلام و اهل بیت بود که هرگز تحت تاثیر هوای نفس و دیگران قرار نمی گرفت.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به تلاش دشمنان برای تخریب انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: علی رغم همه توطئه های دشمنان، مردم امام شناس و انقلابی ایران هرگز رهبر خود را تنها نگذاشتند و پیام و راه شهدا که تبعیت از ولی زمان است را به خوبی ادا کردند.

 

کد خبر 1242588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha