مدرسه خیر ساز هادی شهر خرداد ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد

نوری با بیان اینکه احداث مدرسه ۱۲کلاسه به همت یک خیر در هادی شهر اقدامی شایسته تحسین است، گفت: برای تکمیل این مدرسه حدود هشت تا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تلاش داریم به زودی این اعتبار جذب و تخصیص یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، یوسف نوری، امروز(۶دی) در حاشیه بازدید از مدرسه خیر ساز مهدی تبار در هادی شهر که ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر شده تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲به بهره برداری برسد، ضمن گرامیداشت ایام شهادت ام ابیها حضرت زهرا(س) بابیان اینکه خیرین در واحد های پرورشی، فرهنگی، تربیتی و آموزشی نقش آفرین هستند، اظهار کرد: قدردان همت والای خیرین مدرسه ساز استان در بحث اهدای زمین و تامین اعتبار برای احداث فضاهای آموزشی در این خطه از شمال کشور هستیم.

 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه نیمی از مدارس کشور توسط خیرین احداث شده، افزود: اقشار مختلف مردم می توانند از امکانات مدارس در ساعت های غیر تحصیل دانش آموزان استفاده کنند می طلبد مدیران مدارس در این بخش با مردم همراه باشند.

 

وی با بیان اینکه احداث مدرسه ۱۲کلاسه به همت یک خیر در هادی شهر اقدامی شایسته تحسین است، گفت: برای تکمیل این مدرسه حدود هشت تا ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تلاش داریم به زودی این اعتبار جذب و تخصیص یابد.

کد خبر 1242597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha