گروه های جهادی به کمک خیرین مدرسه ساز می آیند

حسینی پور به فعالیت بیش از سه هزار خیر مدرسه ساز در استان اشاره کرد و گفت: تلاش داریم با همکاری گروه های جهادی با خیرین مدرسه ساز فضاهای آموزشی استان افزایش چشمگیری یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور، امروز(۶دی) در حاشیه بازدید یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش از مدرسه خیر ساز مهدی تبار در هادی شهر که ۷۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مقرر شده تا خرداد ماه سال ۱۴۰۲به بهره برداری برسد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت برگ بانوی اسلامی حضرت فاطمه زهرا(س) و قدردانی از مردم شهید پرور استان برای خلق حماسه ای دیگر برای تشییع و تدفین پیکر های مطهر ۱۴شهید خوشنام فاطمی در ۱۰شهر استان، اظهار کرد: خداوند متعال را شاکریم که خیرین مدرسه ساز پیشگام تر از دولت  برای احداثف بازسازی و بهسازی مدراس استان هستند.

 

استاندار مازندران به فعالیت بیش از سه هزار خیر مدرسه ساز در استان اشاره کرد و گفت: این خیرین نقش موثری در تمدن و تقویت حوزه فرهنگ این خطه از شمال کشور ایفا می کنند.

 

وی با بیان اینکه آموزش و تربیت نوجوانان و جوانان دغدغه این خیرین نیک اندیش است، افزود: دولت بنا دارد بتواند این نقش فعال را در استان مازندران به عمل تبدیل کند.

 

حسینی پور با بیا نیانکه پیگیر مولد سازی دارایی های آموزش و پرورش استان هستیم، اظهار امیدواری کرد با تحقق این مهم شاهد تحقق جهشی در حوزه مدرسه سازی دراقص نقاط مختلف استان باشیم.

 

وی از بکارگیری گروه های جهادی در حوزه مدرسه سازی خبر داد و گفت: تلاش داریم با همکاری گروه های جهادی با خیرین مدرسه ساز فضاهای آموزشی استان افزایش چشمگیری یابد.

کد خبر 1242606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha