حفظ قرآن کریم، جامع ترین روش انس با قرآن است

به گفته شعبانی، حفظ قرآن کریم در صورتی که همراه با توجه و فراگیری معانی و ترجمه آیات قرآن باشد، جامع ترین روش انس با قرآن است.

منوچهر شعبانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان از برگزاری آزمون اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم در شهرستان طارم خبر داد و گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در تربیت حافظ و قاری قرآن کریم، با همکاری موسسات قرآنی در این شهرستان دوره های آموزش حفظ و قرائت قرآن اجرا می شود.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم با یادآوری اینکه برخی از موسسات قرآنی در این شهرستان زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کنند، گفت: یکی از رسالت های این موسسات قرآنی توسعه حفظ عمومی قرآن کریم است.

 

وی با اشاره به اینکه حفظ حرفه ای مورد تاکید ما نیست و عموم را به حفظ عمومی قرآن کریم دعوت می کنیم، گفت: برای موفقیت در این عرصه باید عموم بالاخص جوانان را به حفظ قرآن کریم تشویق کنیم.

 

این مسئول از برگزاری آزمون اعطای مدرک حفظ عمومی قرآن کریم در شهرستان طارم خبر داد و افزود: این آزمون با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی نورالهادی اسوه چورزق و با حضور 20 حافظ قرآن برگزار شد.

 

شعبانی با بیان اینکه مؤسسه فرهنگی قرآنی نورالهادی اسوه چورزق از مؤسسات فعال و توانمند شهرستان طارم محسوب می شود، گفت: این موسسه صلاحیت برگزاری دوره های حفظ عمومی قرآن کریم را در طول سال دارد.

 

به گفته رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم، حفاظ قرآن کریم که حافظ جزءهای یک تا سی قرآن کریم هستند می توانند با ثبت نام اولیه خود در این دوره از آزمون ها شرکت نمایند.

کد خبر 1242681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha