کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) میزبان پیکر شهید گمنام بود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اعضا و فعالان این کانون میزبان پیکر شهید گمنام بودند و ویژه برنامه وداع و میثاق با شهداء برپا شد.

قوام صابری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اعضا و فعالان این کانون میزبان پیکر شهید گمنام بودند و ویژه برنامه وداع و میثاق با شهداء برپا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) تصریح کرد: تجدید میثاق نوجوانان و جوانان با آرمان های انقلاب و شهداء از جمله بخش های این مراسم معنوی بود.

 

وی با اشاره به اینکه شهدا با گمنامی خود کار مخلصانه را به نسل امروز آموخت، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب از همین مراسم های معنوی می ترسند زیرا زمینه بصیرت و روشنگری جوانان را فراهم می کند.

 

 

صابری خاطر نشان کرد: عزاداری در مدح اهل بیت (ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا (س) و بیان سیره آن حضرت به همت امام جماعت مسجد از جمله بخش های این مراسم بود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری رسول اکرم (ص) ادامه داد: این تجدید میثاق ها، دشمنان انقلاب و اسلام را ناامید و خشمگین خواهد کرد و جوانان باید بدانند که فرهنگ ایثار و شهادت بود که در دوران دفاع مقدس دشمنان را به عقب راند و امروز نیز باید این فرهنگ در جامعه جاری و ساری باشد تا زمینه ناامیدی بدخواهان انقلاب فراهم شود.

 

صابری اعلام داشت: طبق هماهنگی های صورت گرفته تلاش کردیم با حضور پیکر شهید گمنام در کانون زمینه همبستگی و تجدید میثاق نوجوانان و جوانان با شهدا فراهم شود.

 

کد خبر 1242698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha