تلاش های بی وقفه غرب و شرق برای توقف انقلاب

حسینی از تلاش های بی وقفه غرب و شرق برای توقف انقلاب اسلامی ایران گفت و بیان كرد: آنها برای انجام این كار از روش های تركیبی استفاده كردند و هم جنگ نظامی و هم جنگ اقتصادی را در دستور كار قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سید جلال حسینی، معاون سیاسی سازمان بسیج و استاد دانشگاه در برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص جریان سازی فتنه و چگونگی شكست نقشه‌های دشمن با بیان اینكه انقلاب اسلامی ایران بنا بر اذعان اندیشمندان غربی یك حركت در مقابل مسیر تاریخ بود، گفت: نوام چامسكی اندیشمند آمریكایی می گوید غربی ها برای اینكه بی دینی را بر جهان مسلط كنند، اندیشه هایی را مطرح و سپس به مردم جهان القا كردند. غربی ها تلاش داشتند راه پیشرفت را حركت از سمت دین داری به بی دینی معرفی كنند.

 

وی با بیان اینکه از نظر حاكمان غربی، دین داری یك مفهوم ساختگی، ذهنی و انتزاعی است و چون بشر علم نداشته است، این مفاهیم را ساخته است، گفت: به زعم آنها وقتی علم گسترش پیدا كند، علت های واقعی مشخص می شود. آنها فكر می كردند هر چه علم پیشرفت كند، دین داری ضعیف می شود و دین به طور كامل از صحنه بشر خارج می شود.

 

این استاد دانشگاه با اشاره به این موضوع كه تا قبل از انقلاب اسلامی حتی یك دانشمند و اندیشند غربی وجود نداشت كه گفته باشد ممكن است یك انقلاب دینی در جهان شكل بگیرد، گفت: انقلاب اسلامی یك معجزه محسوب می شود كه از نظر غربی ها، حركتی در مقابل تسلط كامل بی دینی بر جهان بود.

 

وی از تلاش های بی وقفه غرب و شرق برای توقف انقلاب اسلامی ایران گفت و بیان كرد: آنها برای انجام این كار از روش های تركیبی استفاده كردند و هم جنگ نظامی و هم جنگ اقتصادی را در دستور كار قرار دادند. پس از جنگ هشت ساله و اجرای انواع تحریم ها، دشمنان به این نتیجه رسیدند باید شكل جدیدی از جنگ را در دستور كار قرار دهند.

 

مسئول سیاسی سازمان بسیج مستضعفین فتنه ۸۸ را آغازگر الگوی جدیدی از جنگ دشمنان علیه ایران عنوان و اظهار كرد: آنها جنگ نرم یا به قول خودشان انقلاب مخملی را در دستور كار قرار دادند. آنها وقتی دیدند نمی توانند به زور انقلاب اسلامی را متوقف كنند تلاش كردند با تغییر اندیشه های مردم و در دستور كار قرار دادن جنگ شناختی و تركیبی، علیه كشورمان اقدام كنند. از سال ۸۸ به این سمت در كنار استفاده از زور و تحریم، جنگ نرم و تركیبی را در دستور كار قرار دادند و به همین جهت شاهد هستیم از آن سال، فتنه ها افزایش یافته است. فتنه در جایی به وجود می آید كه دشمن ذهنیت های اشتباه را بین افكار عمومی ایجاد می كند.

کد خبر 1242702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha