"رهبری، مردم و دین"؛ نقاط عطف انقلاب/۹ دی بار دیگر مشت محكمی بر دهان دشمنان می زنیم

سردار سپهر با اشاره به اینکه سه مولفه رهبری، مردم و دین و معنویت؛ نقاط عطف انقلاب هستند، گفت: این سه مولفه موجبات پیروزی، تداوم انقلاب و آینده روشن را برای كشور ما ایجاد می كند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار محمدحسین سپهر، معاون وزیر کشور در گفت و گو با برنامه «سرباز آرامش» با اشاره به برگزاری مراسم های متعدد و متنوع به مناسبت سالگرد حماسه نهم دی در سرار کشور گفت: شوراهایی تبلیغات اسلامی در سراسر كشور با برگزاری مراسم سخنرانی و روشنگری درباره جهاد تبیین برای معرفی دستاوردهای سالروز ۹ دی روز بصیرت افزایی با دعوت از سخنرانان ملی و كشوری برنامه های مختلفی دارند.

 

وی با اشاره به اینکه سه مولفه رهبری، مردم و دین و معنویت؛ نقاط عطف انقلاب هستند، گفت: این سه مولفه موجبات پیروزی، تداوم انقلاب و آینده روشن را برای كشور ما ایجاد می كند. ایامی مانند ۹ دی، ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن از ایامی است كه مردم با حضور پرشور خود بصیرت، شناخت و درك خودشان را از دستاوردها و ارزش های انقلاب به نمایش می گذارند.

 

سردار سپهر با بیان اینکه حضور و نقش مردم برای پیشبرد انقلاب و دفاع از ارزش ها؛ تبیین آینده ای روشن برای جامعه است، گفت: در این مناسبت ها مرهون حضور مردم، راهنمایی های رهبر انقلاب و ارزش های انقلاب بودیم و ۹ دی امسال نیز با حضور مردم بار دیگر مشت محكمی بر دهان دشمنان می زنیم.

کد خبر 1242711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha