اثربخشی ۸ درصدی حضور بسیج در عرصه‌های کشاورزی

جانسوز با اشاره به اثربخشی ۸ درصدی حضور بسیج در عرصه‌های کشاورزی گفت: مهندسین بسیج در ۳/۵ میلیون هکتار اراضی کشاورزی حضور دارند و از این میزان یک میلیون و ۲۰۰ هکتار مورد ارزیابی قرار گرفته است و اثر بخشی مثبت در ۸۰۰ هزار هکتار قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محمدرضا جهانسوز، مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی در برنامه میز اقتصاد رسانه ملی گفت: بین محصولات کشاورزی یک فاصله عملکردی وجود دارد و این یک تهدید است. علت ورود بسیج به بخش کشاورزی با هدف برطرف کردن تهدید عملکردی در عرصه‌های مختلف کشاورزی است. در برخی مواقع زمینی که قابلیت برداشت ۱۰ تن محصول دارد چهار تن برداشت می‌شود و دلیل این امر ورود نکردن یافته‌های تحقیقاتی در عرصه‌های کشاورزی است.
 

 

جهانسوز با بیان اینکه کشاورزان باید با یافته‌های جدید دانشی مواجه بشوند، گفت: اساس حرکت بسیج در بخش کشاورزی، ارتقاء سطح علمی و بهره وری کشاورزی با استفاده از دانش روز است.

 

 

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی با اشاره به اثر بخشی ۸ درصدی حضور بسیج در عرصه‌های کشاورزی افزود: مهندسین بسیج در ۳/۵ میلیون هکتار اراضی کشاورزی حضور دارند و از این میزان یک میلیون و ۲۰۰ هکتار مورد ارزیابی قرار گرفته است و اثر بخشی مثبت و قابل قبول در ۸۰۰ هزار هکتار قابل مشاهده است.

کد خبر 1242737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha