تشکیل خانه‌های تیمی دشمن در فضای مجازی/ مجازات و پشیمانی در انتظار اغتشاشگران و حامیان آنان

سردار شریف با بیان اینکه دشمن اینبار خانه‌های تیمی خود را علیه جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی تشکیل داده است گفت:‌ به زودی کسانی که برای مردم مزاحمت ایجاد کردند مجازات و آنهایی که روی اینها حساب باز کرده بودند، پشیمان خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار رمضان شریف امروز (چهارشنبه، ۷ دی) در همایش بصیرتی که در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه در گیلان برگزار شد اظهار داشت: حضور معنادار و موثر تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان در رزمایش نیروی زمینی منطقه ارس مورد توجه فرماندهان سپاه به ویژه فرمانده کل سپاه و فرماندهان نیروی زمینی قرار گرفت و پیام رزمایش هم به طرف مقابل انتقال پیدا کرد هرچند که فضای رسانه‌ای دشمن تلاش کرد آن را به چالش بکشد

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ابراز داشت: ۴۴ سال است که بعد از انقلاب اسلامی با انواع و اقسام توطئه‌ها مواجه بودیم و هستیم و آخرین مورد آن برخلاف ظاهر پر سر و صدایش جزو ضعیف‌ترین حلقه‌های توطئه دشمن محسوب می‌شود زیرا هیچ استحکامی در آن وجود ندارد.

 

سردار شریف با بیان اینکه ۵۰ میلیون نفر از جمعیت کشور دوران انقلاب و مبارزات علیه طاغوت و ظلم و‌ سیطره همه جانبه آمریکایی‌ها را بر کشورمان ندیده‌اند افزود: آمریکایی‌ها بارها و بارها اعلام کرده‌اند و علنا گفته‌اند که ما نمی‌توانیم جمهوری اسلامی را تحمل کنیم و همه اینها به خاطر این است که کشورمان با تکیه بر توان متخصصان خود توانسته به دستاوردهای بزرگی به ویژه در حوزه دفاعی دست پیدا کند. 

 

وی ضمن اشاره به مناقشه اوکراین اذعان کرد: در حال حاضر این اوکراینی ها نیستند که مشغول مقابله با روس‌ها هستند، بلکه آمریکایی‌ها و ناتو با همه ساز و برگ خود در آنجا حضور دارد و در برابر روس‌ها مقابله می‌کند و این از حضور کارشناسان نظامی آنان و بودجه هایی که تصویب می‌کنند، کاملا مشهود است.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران با بیان اینکه پشتوانه دشمن در مقابله با جمهوری اسلامی ایران کم شده است گفت: قبلاً تمام اینها به همراه منافقین، سلطنت طلبان و گروهک‌های تجزیه طلب علیه جمهوری اسلامی ایران دشمنی می‌کردند و در طول سال‌های گذشته هم چندین بار اقداماتی را انجام دادند که تنها یکی از آن، جنگ هشت ساله ما با رژیم بعث بود که از هیچ حمایت و پشتیبانی تسلیحاتی فروگذار نکردند.

 

سردار شریف با تاکید بر اینکه گروهک روسیاه منافقین در جنگ هشت ساله به عنوان ستون پنجم دشمن در کشور عمل کرد و ۱۷ هزار نفر از مردم بی‌گناه ایران اسلامی را به شهادت رساند تصریح کرد: اگر فرزندان این سرزمین می‌دانستند که امروز چه کسانی میدان دار اعتراضات و خط دهنده آن در کشور هستند از آنها عمیقأ اعلام بیزاری می‌کردند.

 

وی اضافه کرد: مایک پمپئوئی که قاتل رسمی سردار شهید سلیمانی هست، می‌آید و برای مردم ایران رئیس جمهور تعیین می‌کند، یا اگر به تاریخچه رفتار احزابی مانند کومله نگاه کنیم، می‌بینیم چندین شهر کردستان در اختیار آنها بود و مردم را به گروگان گرفتند و ما پنج هزار شهید دادیم تا کردستان و شهرهای آن را یک به یک آزاد و مردم را از شر آنها خلاص کنیم در حالیکه مجددا اینها هوس برگشت به سرشان زده است.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: در جنوب شرق کشورمان نیز گروهک معدوم ریگی که جاده و خیابان را می‌بست و مردم را به کشتن می‌داد، اکنون در قامت مدافع حقوق بلوچ ها و مردم سیستان و بلوچستان ظاهر شده است آن هم در جایی که هزاران نفر از پاسداران و بسیج دانشجویی سالهاست برای رفع محرومیت‌ از آن تلاش می‌کنند.

 

سردار شریف با بیان اینکه خاندان ربع پهلوی به وابستگی و چپاول معروف هستند و الان به فکر آزاد کردن ملت ایران افتاده‌اند ادامه داد: رئیس جمهور آلمان با یک ورزشکار پرخاشگر فوتبالیست ملاقات می‌کند تا ملت ایران را آزاد کند آن هم در شرایطی که جانبازان ما از سلاح‌های اهدایی آلمانی‌ها به رژیم بعث یا به شهادت رسیدند و یا همچنان با درد و رنج به زندگی خود ادامه می‌دهند.

 

وی به دیدار مسئولان دولت فرانسه با خبرنگار دون پایه و یا اقدامات اخیر ربع پهلوی اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه می‌گوییم این توطئه اخیر هیچ سطح خاصی ندارد به خاطر رفتارهایی است که می‌بینیم، دشمن از جمهوری اسلامی ضربه خورده و جوانان باید بدانند که فضای مجازی به ابزار دشمن تبدیل شده تا اجازه ندهد ذهن و روح آنان با واقعیات موجود آشنا شود.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران ضمن اشاره به تلاش شبانه روزی دشمن برای کوچک جلوه دادن پیشرفت‌های کشورمان و برجسته سازی ضعف‌های آن یادآور شد: ایران اسلامی با این همه دشمن ریز و درشتی که دارد به فضل الهی و به برکت مکتب اهل بیت (ع) و هدایت رهبر معظم انقلاب و بنیانگذاری امام راحل شرایطش با هیچ کشوری قابل مقایسه نیست و نباید فریب چند برج و آسمان خراش اطرافمان را بخوریم زیرا آنها پوچ هستند و تنها یک روز اگر آمریکایی‌ها نگاه خود را از آنان بگیرد، فرو خواهند ریخت.

 

سردار شریف آمار بالای تحصیلکردگان کشورمان را متذکر شد و با تاکید بر اینکه وجود برخی مشکلات و ضعف‌ها را قبول داریم گفت: ایران اسلامی از تمام تحریم‌ها و دشمنی‌ها عبور کرد و امروز کشور در بسیاری از حوزه‌ها کادری متخصص دارد و با قدرت اعلام می‌کنیم که دشمن در برابر ما نمی‌تواند کاری انجام دهد، بنابراین اینکه روی آورده به فضای مجازی، شیطنت و خلق توئیت ها و هشتگ های جمعی نشان‌دهنده ضعف آنهاست.

 

وی با بیان اینکه متاسفانه خدمات ارزنده نظام اسلامی و گذشته کشور در دوران قبل از انقلاب برای مردم تشریح نشده است تصریح کرد: علت این هجمه ای که دشمن وارد آورد که جمهوری اسلامی نسبت به خانمها ظلم می‌کند و حقوق آنها را رعایت نمی‌کند به خاطر آن است که جمهوری اسلامی بستر پیشرفت بانوان را فراهم کرده و این دقیقا همان چیزی است که به برکت انقلاب به دست آمده و دشمن نمی‌خواهد این رشد زنان و شخصیت دادن به آنان را ببیند.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران افزود: هزاران نفر شبیه قاسم سلیمانی در کشورمان داریم که اگر میدان و شرایط فراهم شود، خود را به عرصه خواهند آورد و زمینه پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر کشور را فراهم خواهد کرد و این دقیقا همان چیزی است که دشمن از آن واهمه دارد، به همین علت رویکرد وارونه سازی را در دستور کارش قرار داده و مسئله زن و حقوق زنان، حجاب و آزادی و استقلال و همه اینها بهانه است.  

 

سردار شریف ایران را از حیث سدسازی کشوری قدرتمند خواند و با تاکید بر اینکه علی رغم تمام این پیشرفت‌ها کشورمان هنوز نمی‌تواند با امپراطوری رسانه‌ای غرب مقابله کند اضافه کرد: مجموعه عظیمی از جوانان کشورمان اکنون در حال رفع مسئله آب هستند و مطمئن باشید در چند سال آینده معضل کمبود آب چه از طریق انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان و چه مدیریت آب با تغییر الگوی کشت و مصرف بهینه،رفع خواهد شد.

 

وی برخورد مسئولان دولت فرانسه علیه جلیقه زردها و سکوت آنان در برابر اتفاقات عجیبی که در آن کشور رخ داد را متذکر شد و عنوان کرد: فرانسوی‌ها هر رفتاری که دوست دارند با مردم خود انجام می‌دهند اما این رفتارهای خشن رسانه‌ای نمی‌شود.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران عنوان کرد: صادقانه باید بگویم چه آن کسی که در اغتشاشات شهید می‌شود و چه آن کسی که نظام مجبور می‌شود او را اعدام کند هر دو تای اینها لبخند رضایت دشمن را به دنبال دارند زیرا اصلا برای دشمن مهم نیست که بسیجی و نیروی انتظامی شهید می‌شود و یا یک فردی اعدام یا در وسط معرکه کشته شود همه اینها در سبد دشمن است.

 

سردار شریف با بیان اینکه خانه‌های تیمی دشمن به سمت فضای مجازی تغییر مسیر داده‌اند اظهار داشت: دشمن دائم در حال تحریک است که ما رفتاری خارج از مدار انجام دهیم و‌ غافل از این هستند که ما در برخورد با شگردهای آنان چهل سال که تجربه داریم.

 

وی اذعان داشت: دشمن کور خوانده و ما آنچنان تسلطی بر آنان پیدا کرده‌ایم که به زودی شما شاهد این خواهید بود که تک تک کسانی که برای مردم مزاحمت ایجاد کردند،ط مجازات و آنهایی که روی اینها حساب باز کرده بودند هم پشیمان خواهند شد و آثار این امر را هم هم اینک از پیغامهایی که میدهند میبینیم.

 

سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران تصریح کرد: ما پاسداران تا سر حد جانمان با امام راحل، مقام معظم رهبری و با همکاران شهیدمان عهد بستیم که از راهی که انتخاب کردیم بر نمی‌گردیم زیرا این راهی است که آموزه‌های دینی به ما نشان داده و وقتی این صحنه‌ها را می‌بینیم اراده مان به این راه مستحکم تر می‌شود.

 

سردار شریف راه شهدایی مانند شهید قاسم سلیمانی را راهی که مورد قبول همه ملت ایران اسلامی است خواند و اضافه کرد: تشییع جنازه شهید قاسم سلیمانی یک ترم تحصیلی و درسی بود که مردم واقعا چه کسی را دوست دارند و چه رفتاری را می‌پسندند.

 

وی اهمیت جهاد تبیین و افشای ماهیت دشمن را دو موضوع کلیدی این روزها دانست و اذعان کرد:‌ توهمات دشمن در فضای مجازی اینگونه است که جمهوری اسلامی سقوط کرده در حالیکه هر یک از این کشورها در ایران سفارتخانه و کنسولگری دارند و‌ می‌دانند که در اینجا چه خبر است و ابراز ارادت مردم به سه ایشان را به چشم خود می‌بینند.

 

سردار شریف خاطرنشان کرد: دشمن دلیل همه ناکامی‌ها و شکست‌های خود را ناشی از تدابیر رهبری مقام معظم رهبری می‌دانند و برای همین است که در فضای مجازی به شکل ناجوانمردانه در پی دشمنی و ایجاد فشار هستند بنابراین بر ما واجب است که رهنمودهای مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم.

 

پایان پیام/

کد خبر 1242796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha