تبیین شاخص های بصیرت، دشمن شناسی در برنامه گفتگوی سیاسی

برنامه گفتگوی سیاسی، ۷ دی ماه با حضور كارشناسان به بررسی موضوع؛ تبیین شاخص های بصیرت، دشمن شناسی و پیوند مردم با ولایت در غبار فتنه می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، در برنامه گفتگوی سیاسی مباحث كلان سیاسی در حوزه داخلی و خارجی با دعوت از كارشناسان، اساتید علوم سیاسی و ارتباطات، پژوهشگران و پیشكسوتان عرصه سیاست و صاحب نظران طیف‌های مختلف سیاسی و اجرایی با هدف روشنگری، نقد منصفانه و ایجاد فضای همدلی مطرح خواهد شد.

 

در حوزه سیاست خارجی مباحث عمده‌ای مانند استراتژی‌های كلان استكبار در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی ایران، واكاوی ابعاد تازه اسلام هراسی و پیامدهای آن بر اسلام و مسلمانان در غرب، جایگاه و قدرت ایران در سطح منطقه به ویژه در فضای توافق ایران و گروه ۱+۵ و تاثیرات آن بر جایگاه منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی، مولفه‌های شكل‌گیری تفكر سلفی جهادی و ابعاد و انواع آن در فضای بین‌المللی با نگاهی تحلیلی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

در حوزه سیاست داخلی نیز مباحثی مانند ضرورت‌ها و الزامات تحقق همدلی و همزبانی میان دولت و ملت،واكاوی مفهوم همدلی و هم‌زبانی به عنوان یك شعار و سیاست راهبردی ملی و دیگر مسائل سیاسی از جمله انتخابات،احزاب و مسائلی مانند آن مورد نظر برنامه گفتگوی سیاسی خواهد بود. امروز۷ دی ماه با حضور كارشناسان به بررسی موضوع؛ تبیین شاخص های بصیرت، دشمن شناسی و پیوند مردم با ولایت در غبار فتنه می‌پردازد.

 

حجت الاسلام علی طبیعت پور(كارشناس مسائل سیاسی) و حجت الاسلام علیرضا حدادی(مدرس حوزه و دانشگاه)، مهمانان برنامه امروز هستند.

 

گفتگوی سیاسی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ بر روی موج اف‌ام ردیف ۱۰۳/۵ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو گفت‌وگو می‌شود.

 

شبكه رادیویی گفت‌وگو از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیونما، اپلیكیشن ایرانصدا وآدرس اینترنتی radiogoftogoo. ir نیز قابل دریافت است و همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ و سامانه پیامكی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت‌وگو در ارتباط باشند.

کد خبر 1242827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha