مسابقه نقاشی «قهرمان من» در ماسال برگزار می‌شود

حیدری گفت: مسابقه نقاشی «قهرمان من» به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال برگزار می‌شود.

اسماعیل حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسابقه «قهرمان من» با محوریت نقاشی و عکاسی با حاج قاسم در یک قاب، ویژه کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ماسال برگزار می‌شود.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال مهلت ارسال آثار را از ۹ لغایت ۱۳ دی ماه عنوان کرد و افزود: به سه نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز نقدی اهدا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه به همت واحد فرهنگی کمیته امداد شهرستان ماسال برگزار می‌شود گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را با کیفیت بالا در پیام رسان «بله» به شماره 09112846140 ارسال کنند.

 

حیدری هدف از برگزاری این مسابقه را آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با شخصیت و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد و از دانش‌آموزان علاقه مند خواست با تولید آثار مطلوب در این مسابقه شرکت کنند.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با بیان اینکه از دیگر اهداف این مسابقه ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، افزایش سطح آگاهی‌ها و تقویت روحیه مقاومت و ایثار که از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده، است خاطرنشان کرد: چراکه سردار دل‌ها در زندگی پر برکت خود روحیه‌ای سرشار از ایثار و مقاومت داشته و این مهم باید سرلوحه برنامه کاری و زندگی جوانان نسل امروز ایران اسلامی قرار گیرد.

 

کد خبر 1242829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha