مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهر جیرفت برگزار می‌شود

خداداد امینی روش گفت: امسال مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی کمی متفاوت تر از قبل برگزار می‌شود و ان شاءالله شاهد حضور پرشور مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان جیرفت در این مراسم خواهیم بود.

«خداداد امینی روش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ۹ دی را روز تجدید میثاق امت با ولایت برشمرد و گفت: امسال مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی کمی متفاوت تر از قبل برگزار می‌شود و ان شاءالله شاهد حضور پرشور مردم بصیر و ولایتمدار شهرستان جیرفت در این مراسم خواهیم بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در این باره، افزود: این مراسم ظهر روز جمعه ۹ دی ماه ساعت ۱۱ در مصلی نماز جمعه شهر جیرفت برگزار می‌شود و مردم ولایتمدار شهرستان با حضور خود یک بار دیگر با ولایت تجدید میثاق می کنند.

 

وی بیان کرد: مراسم گرامیداشت ۹ دی با سخنرانی حجت الاسلام تارم امام جمعه شهر جیرفت برگزار می‌شود.

 

امینی روش بزرگترین پیام حماسه ۹ دی را بصیرت افزایی و پرهیز از غفلت و نفاق دانست و تاکید کرد: امروز در این برهه حساس از زمان ما وظیفه داریم که با همبستگی و اتحاد از انقلاب و نظام دفاع کنیم تا پرچم اسلام از دستان مبارک رهبر معظم انقلاب به صاحب اصلی آن تحویل شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت اظهار کرد: ۹ دی متعلق به ملت بزرگ و آزادی خواه ایران اسلامی است چرا که ملت ایران در این روز میزان ارادت و علاقه مندی خود را به نظام اسلامی نشان داده و بار دیگر ثابت کردند پای این نظام و انقلاب هستند.

 

وی در خاتمه ضمن دعوت از مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت این روز حماسی، عنوان کرد: مردم با حضور پرشور در گرامیداشت ۹ دی بار دیگر اثبات خواهند کرد که با همان روحیه انقلابی سال ۵۷ در صحنه دفاع از ارزش ها ایستاده اند.

کد خبر 1242836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha