اجرای طرح « یاران آفتاب » به صورت پایلوت در سه شهرستان یزد

عبداللهیان از برگزاری طرح « یاران آفتاب » ویژه آموزش و پرورش گفت: این طرح در سه شهرستان اشکذر، تفت و زارچ به صورت پایلوت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، حسن عبداللهیان، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد پیش از ظهر امروز در نشست شورای سیاستگذاری فعالیت های ستاد مهدویت استان گفت:  استان یزد دبیرخانه طرح تربیت مهدوی کشور شده است و توسط آموزش و پرورش دنبال می شود.

 

وی افزود: دوشنبه های صبحگاهی مهدویت را در مدارس استان داریم که برنامه ریزی شده در زمان های مختلف خادمان مسجد مقدس با حضور در صبحگاه های انتظار در این کسب گام برداشته اند.

 

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: ۷۵۰ مربی طرح مهدوی در استان داریم که با حضور در این دوره در راستای فعالیت در مدارس گام برداشته اند.

 

عبداللهیان بیان کرد: طرح یاران افتاب در زمینه تربیت دینی دانش‌آموزان از پیش دبستانی است که اشکذر، تفت و زارچ این دوره ها دنبال می کنند و امیدواریم در کل استان تسری پیدا کند.

 

وی افزود: ثبت نام مسابقه بیعت در غربت را در پیش داریم که مسابقات انشا نویسی، خطاطی، دلنوشته و ... داریم که بیش از ۳۵۰۰ نفر از دانش آموزان دختر ثبت نام کرده اند.

 

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: مشکل ما در این زمینه کمبود بودجه است که با توجه به اعتبارات آموزش و پرورش امیدواریم همکاری در این زمینه داشته باشیم.

 

کد خبر 1242852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha