جهاد تبیین جزو برنامه های مهم حوزویان است

حجت الاسلام رحیمی صادق با بیان اینکه حوزه علمیه تهران، فعالیت های خوبی در حوزه جهاد تبیین داشته است، گفت: این فعالیت ها ادامه دارد و حوزویان در این زمینه بیش از هر گروهی کار کرده اند و باید انجام دهند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رحیمی صادق در نشست اول از سلسله نشست های جهاد تبیین در حوزه علمیه تهران، که امروز هفتم دی ماه برگزار شد با بیان اینکه حوزه علمیه تهران، فعالیت های خوبی در حوزه جهاد تبیین داشته است، گفت: این فعالیت ها ادامه دارد و حوزویان در این زمینه بیش از هر گروهی کار کرده اند و باید انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه استان تهران در ادامه با بیان اینکه هر هفته نشست های تبیینی با حضور شخصیت های مختلف در مدارس علمیه استان تهران برگزار می شود، اظهار کرد: این نشست ها کاملا متکی به طلاب به عنوان بخشی از مردم برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به شهادت مظلومانه توسط داعشی های آشوبگر در اغتشاشات اخیر گفت: دشمن فهمیده است نه تنها جنگ نظامی ما را از مسیر مقاومت دور نمی کند بلکه تحریم ها نیز موجب عدم حمایت ما از مظلومان عالم نمی شود. 

رحیمی صادق در ادامه با بیان اینکه دشمن در آخرین روش خود برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی به داعشی گری روی آورده است، ادامه داد: حوزویان و طلاب عزیز ما همچون آرمان عزیز، همچون این شهید در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد: مدارس علمیه استان تهران برنامه ای مفصل در حوزه جهاد تبیین دارند و در این زمینه سعی می کنند در قالب کرسی های آزاداندیشی و نقد و نظر به بررسی عملکرد دولت سیزدهم و همچنین دستاوردهای نظام در ۴۳ سال گذشته می پردازند.

بنا بر این گزارش، طلاب حوزه علمیه مروی با همراهی پایگاه بسیج مسجد مروی، نمایشگاهی درباره دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و به طور ویژه درباره اقدامات ۱۵ ماهه دولت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، برپا کرد. 

همچنین حدود ۱۵ جلد تحقیق و کتاب جدید درباره دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و شیوه های مقابله دشمن با ملت ایران در این نمایشگاه عرضه شد. بهادری جهرمی از این نمایشگاه دیدار کرد.

کد خبر 1242883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha