توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی با بصیرت ملت ایران خنثی می شود

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه در فتنه های مختلف بصیرت آفرینی های مقام معظم رهبری و تبعیت مردم با بصیرت، توطئه دشمنان را خنثی کرد، گفت: در فتنه ۸۸ توطئه براندازی نظام و در فتنه اخیر توطئه تجزیه ایران اسلامی شکست خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام حسینی نسب شامگاه دیروز در هشتمین جلسه شورای اداری شهرستان سلطانیه با گرامیداست حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، به ویژگی های فتنه بر اساس نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: فتنه وقتی می آید چون شناخته شده نیز شبهه انگیز می شود و وقتی بساط آن جمع می شود، نردم از ماهیت آن آگاه می شوند.

 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه فتنه گران همیشه برای اینکه مردم را با خود همراه کنند، از ترفندها و روش‌ها و شعارهای مختلف استفاده می کنند، لذا یکبار فتنه جمل، یکبار فتنه صفین با شعار لاحکم الا لله و یکبار فتنه ۸۸ با رمز تقلب و یا فتنه ۱۴۰۱ با رمز زن بوجود می آید، افزود: فتنه را به این جهت فتنه گویند که تشخیص حق از باطل را سخت و انسان را دچار سرگردانی و  بحران می کند.

 

وی با بیان اینکه در فتنه با شعارهای فریبنده لباس حق یه باطل پوشانده می شود و لذا عده ای را دچار سرگردانی می کند، افزود: شاخص در نجات از فتنه رهبر جامعه اسلامی است و انسان باید از کسی تبعیت کند که پرچم بصیرت آفرینی در دست اوست.

 

حسینی نسب با بیان اینکه در فتنه های مختلف بصیرت آفرینی های مقام معظم رهبری و تبعیت مردم با بصیرت توطئه دشمنان را خنثی کرده، گفت: در فتنه ۸۸ توطئه براندازی نظام و در فتنه اخیر توطئه تجزیه ایران اسلامی شکست خورد.

 

امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، دشمنان ابتدا راهبرد سرنگونی انقلاب را دنبال کردند و جنگ تحمیلی ۸ ساله یا هدف انجام شد ولی موفق نشدند، بعد سیاست تغییر ساختار نظام را در پیش گرفتند و راه به جایی نبردند، افزود: مهار انقلاب سیاست دیگر دشمنان است که فتنه ها و توطئه و تحریم ها با این هدف اعمال می شود.

 

حسینی نسب با بیان اینکه راست و چپ گمراهى است، و راه ميانه، که همان راه ولایت است، راه اصلى و نجات بخش است‏، گفت: بصیرت آفرینی مقام معظم رهبری حماسه ۹ دی را خلق و در تاریخ ماندگار شد.

 

براتی فرماندار محترم نیز ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و تقدیر از حضور مردم متدین در مراسمات سوگواری خواستار نظم و ترتیب در مدیریت دستگاه های اجرایی شهرستان شدند.

 

کد خبر 1242907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha