مأمور قلابی در قزوین شناسایی و دستگیر شد

رجبی از دستگیری مأمور قلابی که از شهروندان اخاذی می کرد، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین؛ حسین رجبی در این خصوص بیان کرد: حسب گزارشات واصله فردی با جعل عنوان خود را مامور یکی از نهادهای امنیتی معرفی کرده و با این شیوه اقدام به اخاذی از شهروندان کرده که در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای قزوین تشکیل و دستورات لازم برای شناسایی و دستگیری فرد متهم صادر شد.

 

دادستان قزوین افزود: متهم موصوف با ارتباط گیری با خانواده زندانیان مبالغ مختلفی را برای آزادی متهمین در زندان و تعیین وقت ملاقات برای آنها دریافت کرده است.

 

وی عنوان کرد: با صدور دستورات قضایی لازم، این مأمور قلابی شناسایی و دستگیر و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

رجبی اعلام کرد: این پرونده در مرحله مقدماتی است و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات متقلبانه این فرد ادامه دارد و پس از تکمیل پرونده با صدور کیفرخواست به منظور برخورد بازدارنده به دادگاه ارسال خواهد شد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم که مراقب اینگونه افراد و شیوه های متقلبانه مرتبط با دستگاه قضایی از جمله کارچاق کنی و دریافت پیامک های ابلاغیه با شماره های شخصی باشند و برای پیگیری های قضایی خود به مراجع و مسئولان قضایی مربوطه مراجعه کندد و اینگونه اقدامات را به مراجع انتظامی و سامانه 1580 (ستاد خبری حفاظت اطلاعات قوه قضائیه) اعلام کنند.

کد خبر 1242909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha