برگزاری محافل انس قرآن ویژه نوجوانان موجب کشف استعدادهای درخشان می شود

فتاحی آلکوهی گفت: انس گرفتن کودکان و نوجوانان با قرآن کریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب رشد و هدایت استعدادهای آنان را فراهم می کند.

محمدرضا فتاحی آلکوهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: انس گرفتن کودکان و نوجوانان با قرآن کریم در کانون های فرهنگی هنری مساجد موجب رشد و هدایت استعدادهای آنان را فراهم می کند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سبحان» روستای آلیکو از شهرستان اردل، یکی از فعالیت های مهم کانون فرهنگی هنری «سبحان» را پرورش کودکان و نوجوانان قرآنی عنوان کرد و گفت: برگزاری محافل انس قرآن توسط کانون «سبحان» با استقبال ویژه کوکان و نوجوانان همراه می شود.

 

وی ابراز کرد: یکی از کلاس های آموزشی که با استقبال بی نظیر کودکان و نوجوانان در کنار بزرگسالان همراه می شود کلاس های آموزش قرآن و محافل انس با قرآن است.

 

فتاحی آلکوهی ادامه داد: ترویج فرهنگ نورانی قرآن از کودکی و نوجوانی، کشف استعدادهای درخشان و شرکت در مسابقات قرآن از اهداف برگزاری کلاس های آموزشی قرآن است.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سبحان» روستای آلیکو از شهرستان اردل ادامه داد: محفل انس با قرآن کریم به صورت هفتگی با حضور کودکان، نوجوانان و جوانان عضو کانون برگزار می شود.

 

کد خبر 1242920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha