بصیرت افزایی و ولایت پذیری راه مقابله با توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به اینکه دشمن در قالب توطئه های مختلف به دنبال براندازی نظام مقدس اسلامی است، افزود: حماسه ۹دی، به جهانیان نشان داد که ملت ایران پشتیبان ولایت، نظام و وحدت جامعه است.

 حجت الاسلام علی رمضانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: حماسه 9دی، جایگاه مردمی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

 

وی افزود: حماسه 9دی، به جهانیان نشان داد که ملت ایران پشتیبان ولایت، نظام و وحدت جامعه است.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به توطئه های دیرینه دشمنان، ادامه داد: دشمن سال هاست که با طمع براندازی نظام مقدس اسلامی به هر بهانه ای چنگ می زند و با ادعاهای دروغین در ایجاد فضا تشنج آور در کشور تلاش می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: دشمن با هر دسیسه های تلاش می کند بین مردم و ولایت شکاف ایجاد کند، و به فضل الهی هر بار سیلی محکمی از ملت ایران می خورد و به ناچار عقب نشینی می کند.

 

حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: از شعارهای اغتشاشگرانی که در فتنه های مختلف به خیابانها ریخته می شوند، مشخص است که آنها می خواستند اصل نظام جمهوری اسلامی و ولایت وجود نداشته باشد.

 

وی بصیرت افزایی و ولایت پذیری را مهم ترین راه مقابله با فتنه های دشنمان خواند و اظهار کرد: حماسه مردمی و خودجوش 9 دی ثابت کرد که مردم ایران اسلامی بیدارند و فریب دشمن را نمی خورند.

 

حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه حماسه 9دی، جایگاه مردمی جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید، خاطرنشان کرد: حماسه 9دی نماد خروش ملی و تجلی ایمان دینی مردم در نگهبانی از شئائر الهی است.

 

این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی در حماسه 9دی، یک بار دیگر به جهانیان نشان داد که پشتیبان ولایت، نظام و وحدت جامعه است.

کد خبر 1242934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha