قرائت حدیث کسا و زیارت عاشورا در کانون  مصباح ملایر

امیری گفت:   همزمان با ایام فاطمیه برنامه قرائت حدیث کسا و زیارت عاشورا در کانون مصباح ملایر در حال برگزاری است.

زهرا امیری در گفت وگو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت: کانون مصباح ملایر یکی از کانون های پویا و فعال است که در مناسبت های مختلف برنامه های زیادی را برگزار کرده است.

مدیر کانون فرهنگی و هنری مصباح ملایر با بیان اینکه همزمان با ایام فاطمیه برنامه های مختلفی توسط این کانون برگزارشد گفت:  افزود: ختم کامل قرآن توسط اعضای کانون هدیه به روح بلند حضرت زهرا()س) از جمله برنامه های این کانون بود..

 وی ختم 2 هزار صلوات خاصه حضرت زهرا(س) و 14 هزار صلوات هدیه به حضرت زهرا(س) توسط اعضای کانون را از دیگر برنامه های این کانون در ایام فاطمیه برشمرد و گفت: زیارت عاشورا و قرائت حدیث کسا را در این کانون داریم

 وی گفت: مسابقه ای  برای شناخت بیشتر دانش آموزان درمدارس را نیز با موضوع حضرت زهرا(س) در این ایام برگزار شد که به رگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

امیری با بیان اینکه مراسم وداع با شهدای  گمنام نیز در روستای پری برگزار شد افزود: اعضای کانون در این مراسم حضور و با آرمانهای شهدا عهدی  دوباره بستند

 وی  گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387   مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

 

کد خبر 1242944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha