انقلاب اسلامی متولد فاطمیه است/ دولت انقلابی خود را سرباز رهبر و خادم مردم می داند

محمدمهدی اسماعیلی گفت: انقلاب اسلامی متولد فاطمیه است و ۶۰ سال است که با عشق به خاندان آل الله و سیدالشهدا (ع) پا بر جاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۸ دی ماه) دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهوری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار کرمان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد جنوب کرمان، جمعی از مسئولین و مردم ولایتمدار شهرستان جیرفت در سالن ابرار شهر جیرفت برگزار شد.

 

محمدمهدی اسماعیلی با بیان این مطلب که امام خمینی (ره) در پاییز سال ۴۱ پرچم نهضت اسلامی را بر دوش گرفتند، گفت: در دوران طاغوت مردان و زنان ایرانی در نقاط مختلف کشور به پیام امام راحل لبیک گفتند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: انقلاب اسلامی متولد فاطمیه است و ۶۰ سال است که با عشق به خاندان آل الله و سیدالشهدا (ع) پا بر جاست.
 
وی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) صرفا یک مرد جهادی و مبارز سیاسی نبودند بلکه یک رهبر مکتبی، نظریه پرداز، نویسنده ای توانا، فیلسوفی عارف و فقیه بودند.
 
اسماعیلی تاکید کرد: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی است زیرا از رهبر این انقلاب تا شاگردان و پرچمداران آن همگی از اصحاب فرهنگ هستند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: شهرستان جیرفت مفتخر به حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران تبعید ایشان است.
 
 وی ادامه داد: این شاگرد برجسته امام راحل در اوج مبارزات خود بر علیه طاغوت مدتی را در این شهر سپری کرده است و مردم شهرستان جیرفت هر ساله به یاد آن روزها، جشنواره یادمان ولایت را برگزار می کند.
 
اسماعیلی تاکید کرد: رهبر انقلاب یکی از شاگردان برجسته امام راحل و از نظریه پردازان این انقلاب بوده و زندگی خود را به جهاد و مبارزه گذرانیده است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که رهبر انقلاب از کودکی و نوجوانی در صف مبارزه قرار گرفته است، اظهار کرد: زندان و تبعید حاصل مبارزه ایشان در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی است.
 
وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز جان شیرین خود را با حضور در خط مقدمه جبهه در کف دست گرفتند و با مجاهدت در لباس یک سرباز ساده آرمان های امام و انقلاب ایستاده است.
 
اسماعیلی با اشاره به این که بیش از ۴۱ ساله رهبر انقلاب با جانبازی در حال پرچم داری کاروان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال است که در راس زعامت امت قرار گرفته اند و کشتی انقلاب را به سلامت از فتنه ها به ساحل آرامش رسانده اند.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: امروز در آغاز گام دوم و چله دوم انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در راس تحولات منطقه قرار گرفته است و دشمنان به دنبال نا آرامی و پیاده کردن پروژه سوریه سازی در کشور ما بودند.
 
وی شهید سلیمانی را پرچمدار بزرگ جبهه توحید دانست و خاطرنشان کرد: با مجاهدت های شهید سلیمانی نقشه های دشمن در سوریه و عراق نقش بر آب شد.
 
اسماعیلی عنوان کرد: شهید سلیمانی قهرمان با تروریسم، فرمانده شجاع و مجاهدی بود که منویات مقام معظم رهبری را به خوبی اجرا کرد.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این مطلب که دولت انقلابی و مردمی خود را سرباز رهبر و خادم مردم می داند، اظهار کرد: رییس جمهوری با جهاد شبانه روزی و تاسی از مکتب حاج قاسم سلیمانی خود را سرباز رهبری و خادم مردم می داند و بی دلیل نیست که دشمن همه عناصر خود را به خدمت گرفته تا جلوی خدمت خادم مردم را بگیرد.
 
وی بیان کرد: دشمنان وحدت و انسجام ملی ما را با استفاده از تروریسم رسانه ای و بمباران دروغ و تحریم هدف قرار داده اند تا جامعه ایران را از آینده و گذشته پر افتخار آن ناامید کرده و جلوی نیروهای انقلابی و دولت مردمی را برای پیشرفت و اعتلای جامعه ایرانی بگیرد.
 
اسماعیلی ادامه داد: ان شاءالله مسیر خدمت به مردم را با استعانت الهی و رهبری داهیانه امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه می دهیم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: مردم مستحکم پای نظام و انقلاب ایستاده اند و همزمان با سالروز شهادت صدیقه اطهر (س) در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام بار دیگر با انقلاب اسلامی، آرمان های شهدا، امام و رهبری بیعت کردند.
 
وی عنوان کرد: مصوبات سفر رئیس جمهوری اجرایی می شود و مجموعه های فرهنگی هفت شهرستان نیز به بهره برداری خواهند رسید.
 
اسماعیلی در خاتمه تصریح کرد: یادمان ولایت تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و رهبری است.
کد خبر 1242948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha