شهدا جان فدا کردند تا در برابر دشمن سر خم نکنیم

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا آبرو و عزت کشور و اسلام حفظ شود، اظهارداشت: شهدا جان فدا کردند تا تا بتوانیم با عزت و ایمن زندگی گنیم و در برابر دشمن سر خم نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار اصغر عباسقلی زاده در آیین تشییع شهید گمنام در گروه صنعتی تراکتورسازی، افزود:  شهدای گمنام که هراز گاهی در تفحص کشف و در شهرها تشییع می شوند به خاطر این است که خط سیر اسلام و انقلاب را گم نکنیم.
وی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام مسلمانان را به قرآن و عترت سفارش کرده است، بیان کرد: به تاسی از قرآن و عترت باید در برابر ظالم بایستیم و از مظلوم دفاع کنیم و ملت ایران در این خصوص سربلند است و همه دنیا بر آن گواهی دارند.
سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: مردم وفادار ایران در همه برهه ها ایستادند و نمونه آن کارکنان این مرکز صنعتی است که علاوه بر فعالیت آن ها در زمان جنک، اکنون در برهه اقتصادی تلاش دارد و همه این اقدامات به برکت شهداست

فرمانده سپاه عاشورا اظهارداشت: همه ابرقدرت شرق و غرب اگر امروز در برابر ایران سرتعظیم فرود می آورد به برکت ایستادگی مردم و‌ شهداست.
سردار عباسقلی زاده ادامه داد: امروز افتخار حقانیت ایران بر همه ثابت شده است از دوران انقلاب تاکنون دشمنان همه در یک صف در برابر ما ایستاده بودند.

وی با بیان اینکه اگر امروز در موضوع فضای مجازی مقاومت کنیم دشمن نمی تواند کاری از پیش ببرد، یادآور شد: دشمن در فضای مجازی قوی است و با شایعه و دروغ درصدد مقابله با نظام جمهوری اسلامی است و ما در فضای واقعی مقاوم هستیم همان فضایی که در دوران دفاع مقدس آن را نشان دادیم.
عباسقلی زاده گفت: امروز تحریم دشمنان نیز در راستای مقابله با ماست، تحریم ها بر مردم فشار می آورد ولی علیرغم آن مردم صبورانه ایستادند و با وجود مشکلات اقتصادی و کاستی های برخی مسئولان در کنار نظام و انقلاب ایستاده اند تا به هدف و آرمان اصلی خود برسند.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: دنیای انسانیت به پیشگامی ایران ایستادگی نکند مسلمانان باز مورد ظلم قرار خواهد گرفت بنابراین ایران باید با تکیه بر توان خود و به تاسی از رراه روشن شهدا ایستادگی کند.

کد خبر 1242972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha