تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس در آذربایجان شرقی

خبرگزاری شبستان: در سالروز شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) پیکر مطهر هشت شهید گمنام دفاع مقدس در مناطق مختلف آذربایجان شرقی تشییع و به خاک سپرده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: فردا ششم دی ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) در سراسر کشور پیکر ۳۰۰ شهید تشییع می‌شود که در استان ما ۶ شهید در تبریز شامل محدوده استانداری، پارک مفاخر، پارک طوبی، پالایشگاه نفت و شرکت تراکتورسازی، یک شهید در شهرستان ملکان و یک شهید در شهرستان ورزقان به خاک سپرده خواهد شد.

امیر دریادار عباسی افزود: پیکر مطهر این شهیدان فردا ساعت ۱۰ صبح از میدان شهدا به سمت میدان ساعت تبریز تشییع و سپس به مکانهای اعلام شده فرستاده خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست مردم شهرستان‌های مختلف، هفته گذشته پیکر شهدا برای تشییع و اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناطق مختلف استان فرستاده شد و مردم استان با شرکت پرشور در مراسم تشییع این شهدا یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار کرد: این پیکر‌های مطهر مربوط به شهدای تفحص شده شرق دجله و عملیات بدر و تک‌های مختلف دشمن در منطقه شرهانی است.

امیر دریادار عباسی خاطرنشان کرد: با تدفین این هشت شهید شاهد حضور  ۲۲۲ شهید گمنام در ۷۲ نقطه استان هستیم.

کد خبر 1242418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha