۵۹ نفر متقاضی دریافت تسهیلات بافت فرسوده شدند

رییس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: امسال ۵۹ متقاضی، درخواست تسهیلات ساخت و ساز در بافت فرسوده شهری را ارائه دادند که ۲۴ درخواست از این تعداد منجر به عقد قرارداد با بانک شده است.

محمدرضا اسدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی گفت: درخواست تسهیلات  ۲۴ نفر به ظرفیت ۷۶ واحد منجر به عقد قرارداد و اخذ تسهیلات از بانک بانک مسکن شده است.

 

رییس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی افزود: تاکنون ۵۲۱ فقره تسهیلات بافت فرسوده در شهرهای استان پرداخت شده که بیشترین آن با ۲۹۴ فقره تسهیلات در شهر بجنورد، ۹۶ فقره در اسفراین و ۵۳ فقره در شیروان بوده است.

 

اسدی افزود: این تسهیلات در شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، گرمه، جاجرم، فاروج و آشخانه قابل پرداخت است و متقاضی ساخت و ساز در بافت فرسوده می تواند در صورت تمایل از تسهیلات بافت فرسوده و یا تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن برای احیا و نوسازی بافت فرسوده شهری بهره مند شود.

 

رییس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: سهم استان از پرداخت تسهیلات احیای بافت فرسوده در شهرها، ساخت ۸۰۹ واحد است که سقف این تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومان است که ۱۵۰ میلیون تومان از این تسهیلات با نرخ صفر درصد و مابقی با نرخ ۱۸ درصد در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

کد خبر 1242982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha