پویش خانه مادری«روضه های خانگی» در زنجان اجرا شد

حجت الاسلام حسنی از برگزاری ۲۰۰ ویژه برنامه های ایام فاطمیه و بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی در موسسات قرآنی زنجان خبر داد و گفت: پویش خانه مادری«روضه های خانگی» نیز در این ایام اجرا شد.

حجت الاسلام حمید حسنی در گفتگو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با اشاره به اینکه به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه هایی در موسسات قرآنی اجرا می شود، گفت: پویش خانه مادری«روضه های خانگی» با اعزام سخنران و مداح به منازل شهروندان نیز در حال اجرا است.

 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اجرای 200 برنامه ویژه ایام فاطمیه و بزرگداشت شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در مؤسسات و خانه های قرآنی زنجان گفت: برنامه هایی در قالب ختم قرآن فاطمی، برگزاری محافل قرآن در منازل شهدا، اجرای طرح نور قرآن برکت محله در دهه مقاومت و ویژه مراسمات هیات ها و مراکز قرآنی در ایام اجرا می شود.

 

وی از برگزاری پویش خانه مادری «روضه‌های خانگی» و اعزام سخنران و مداح به منازل شهروندان در ایام فاطمیه خبر داد و تصریح کرد: در این ایام روضه‌های خانگی با شعار «رزق ما روضه خانه مادری» برگزار شده و هر روضه به نیت یک شهید در منازل شهروندان برپا شد.

 

این مسئول اضافه کرد: روضه های خانگی در ایام فاطمیه با درخواست شهروندان گرامی و با هماهنگی و اعزام سخنران و مداح به اجرا درآمد.

کد خبر 1242986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha