بصیرت و هوشمندی ملت ایران ضامن تداوم تمدن‌سازی انقلاب اسلامی است

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه بصیرت و هوشمندی ملت ایران ضامن تداوم تمدن‌سازی انقلاب اسلامی است، گفت: خداوند، ‌برای اینکه انسان در همین دنیا و قبل از مرگ، ‌به این بصیرت و بینایی برسد همه شرایط و بسترهای لازم را فراهم کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، نشست علمای شیعه و اهل تسنن ظهر امروز پنج شنبه (۸ دی) با حضور دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، امام جمعه زیرکوه و جمعی از مسئولان در شهرستان مرزی زیرکوه برگزار شد.

 

حجت الاسلام حسن صباغیان امام جمعه زیرکوه در این نشست با تلاوت آیه ۱۰۸ سوره یوسف گفت: در این آیه شریف آمده است که «اين راه من است! من و پيروانم، با بصيرت كامل، به‌سوى خدا دعوت مى‌كنيم. منزّه است خدا! و من از مشركان نيستم».

 

وی در ادامه بیان کرد: بصیرت در فرهنگ قرآنی، حالتی است که به انسان، توانایی درک درست حقایق و تحلیل واقعیت‌ها را می‌دهد و از این رو در آیات قرآنی، به مسئله بصیرت از ابعاد مختلف پرداخته شده است.

 

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر اینکه بصیرت، اساس انسانیت محسوب می شود، ادامه داد: خداوند، ‌برای این که انسان در همین دنیا و قبل از مرگ، ‌به این بصیرت و بینایی برسد همه شرایط و بسترهای لازم را فراهم آورده است.

 

وی در پایان با بیان اینکه بصیرت و هوشمندی ملت ایران ضامن تداوم تمدن‌سازی انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: با داشتن بصیرت می توانیم در تشخیص دوست و دشمن به درستی عمل کنیم و نقشه ها و فتنه های دشمن را بشناسیم و آن ها را نقش بر آب سازیم.

 

 

 

 

کد خبر 1243045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha