هدف اصلی فتنه‌گران بی اعتماد کردن مردم به نظام اسلامی بود

حجت‌الاسلام مهدی‌نژاد گفت: هدف اصلی فتنه‌گران، بی اعتماد کردن مردم به نظام اسلامی و در برابر هم قرار دادن مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمد مهدی‌نژاد امروز(پنجشنبه، ۸ دی) در مراسم یوم الله ۹ دی که در مصلی امام خامنه ای مدظله العالی شهرستان رضوانشهر برگزار شد، در جمع مردم ولایتمدار این شهرستان  با گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: مقام معظم رهبری، بصیرت دهی به عموم مردم و روشن کردن اهداف و عوامل فتنه در داخل و خارج  و جدا کردن بدنه مردمی از فتنه‌گران و دشمنان نظام اسلامی به واسطه صبر و فعالیت آگاهانه انقلابی را دو راهبرد اساسی برای خروج از فتنه اعلام کردند.

 

امام جمعه رضوانشهر با اشاره به اهداف فتنه گران افزود: هدف اصلی فتنه‌گران، بی اعتماد کردن مردم به نظام اسلامی  و در برابر هم قرار دادن مردم  بود.

 

وی با اشاره به اینکه فتنه ۸۸ یک اقدام برنامه ریزی شده برای براندازی نظام اسلامی بود، گفت: فتنه گران دو اقدام خطرناک، امیدوار کردن دشمنان به براندازی نظام اسلامی و  آمیختن حق و باطل به یکدیگر و تلاش برای سردرگم کردن مردم در فتنه  را مرتکب شدند.

 

امام جمعه رضوانشهر با بیان اینکه تعدادی از خواص در فتنه ۸۸ رفوزه شدند خاطرنشان کرد: در نظام مردم سالاری دینی بارها و بارها مردم با بصیرت ایران در دفاع از نظام و ولایت از خواص بی بصیرت سبقت گرفته و خوش درخشیدند.

کد خبر 1243063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha