دزفول در تمام طول تاریخ شخصیت های بزرگ و برجسته ای داشته که در خدمت  کشور بوده اند

آیت الله شفیعی، با بیان اینکه دزفول شخصیت‌های بزرگی داشته که همواره در طول تاریخ در خدمت کشور بوده‌اند، بر لزوم تجلیل از تمام بزرگان دزفول تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، آیت الله سید علی شفیعی‌، امروز پنجشنبه (۸ دی)در آیین نکوداشت خود و ۲ فرزندش که در حسينيه ثارالله دزفول برگزار شد، با قدردانی از ابتکار عمل مسئولان دزفول در راستای برگزاری این آیین اظهار کرد: دزفول در طول تاریخ عالمان، فرهیختگان و شخصیت های بسیار بزرگ و متعددی در حوزه فقه و اجتهاد، پزشکی، عالم عرفان و سایر علوم داشته که همه این شخصیت ها شایسته تجلیل هستند. 

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دزفول را یک شهر ولایتمدار، سیاستمدار و برجسته برشمرد و افزود: دزفول در تمام طول تاریخ انقلاب اسلامی شخصیت های بزرگ و برجسته ای داشته که در خدمت انقلاب و کشور بوده اند و این امر هنوز نیز ادامه دارد. 

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله سید مجدالدین قاضی دزفولی، خاندان معزی، انصاری و ... در دزفول، از امام جمعه دزفول، نماینده، فرماندار، حوزه علمیه، جامعه روحانیت، شخصیت های لشکری و کشوری و همه عوامل برگزاری این نکوداشت قدردانی کرد. 

 

آیت‌الله شفیعی عنوان کرد: ۱۲۰ کتاب به قلم اینجانب نوشته شده که ۲۰ کتاب ناتمام مانده است و مابقی نوشته شده اند. در این میان ۴۲ کتاب به عربی و فارسی چاپ شده و وارد بازار شده اند. 

 

وی در پایان خواستار برگزاری همایش و آیین تجلیل از تمام شخصیت های علمی، فقهی و ... دزفول شد‌.

 

کد خبر 1243085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha