حضور ۷۰ روحانی  فعال در عرصه آموزش فقه بازار در پنجمین دوره آموزشی مربیان

پنجمین دوره آموزشی مربیان از ۲۸ تا ۳۰ آذر با حضور ۷۰ نفر از روحانیون فعال در عرصه آموزش فقه بازار با همکاری بسیج اصناف کشور، اتاق اصناف ایران و موسسه علمی آموزشی طیبات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، پنجمین دوره آموزشی مربیان از ۲۸ تا ۳۰ آذر با حضور ۷۰ نفر از روحانیون فعال در عرصه آموزش فقه بازار با همکاری بسیج اصناف کشور، اتاق اصناف ایران و موسسه علمی آموزشی طیبات برگزار شد. با توجه به لزوم آشنایی مربیان فقه بازار با مباحث جدید اقتصادی، تقویت بنیه علمی و انتقال تجربیات اساتید، ایجاد تشکل مربیان فقه بازار کشور، انسجام بخشی مربیان در اهداف تعیین شده و آشنا شدن با مراکز علمی حوزوی در مباحث اقتصاد اسلامی بخشی از اهداف برگزاری و آموزش مربیان فقه اصناف کشور بو

 

مباحث عقدشناسی، بورس، بازاریابی شبکه ای، بانک، توحید در کسب رزق، آثار لقمه حرام در زندگی فردی و اجتماعی و نقش آموزش فقه در پیشگیری از جرم و. از جمله مباحث مطرح شده در این دوره سه روز آموزشی بود که پس از نظرسنجی شرکت کنندگان و ارزیابی دوره و مباحث علمی مطرح شده، کاربردی و ثمربخش از سوی شرکت کنندگان ارزیابی شد در دوره جدید برخی از برادران اهل سنت نیز حضور داشتند که به دلیل شباهت‌های فقهی در بحث عقود معاملات، بانک و ... برای آنها نیز دوره‌ای خوب و قابل استفاده ارزیابی شد.

 

 

قابل ذکر است که دوره‌های آموزش مربیان فقه بازار همه ساله توسط بسیج اصناف کشور با همکاری اتاق‌های اصناف کشور با حضور روحانیون از سراسر کشور برگزار می‌گردد.

کد خبر 1243093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha