استقبال خوب مسجدی ها از برنامه های دهه فاطمیه

فاخته از استقبال خوب جوانان مسجدی از برنامه های دهه فاطمیه خبر داد و گفت: با توجه به اغتشاشات اخیر و تلاش دشمن برای برهم زدن امید و یکپارچکی در جامعه سعی کردیم با برنامه های متنوع وحدت مردم با مسجد و فعالیت های فرهنگی را تداوم ببخشیم.

عباس فاخته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه به جهت ترویج فرهنگ فاطمی برنامه های این ایام را طی ۱٠ شب برگزار کردیم افزود: این برنامه ها با استقبال خوبی از سوی جوانان دختر و پسر و سایر مردم محله در مسجد جامع صاحب الزمان(عج) گیل پردسر برگزار شد.

 

مسئول کانون المهدی مسجد جامع صاحب الزمان(عج) گیل پردسر پربایی نمازجماعت، قرائت قرآن توسط نوجوانان کانون هر شب یک قاری، سخنرانی حجت الاسلام عادلی مسئول دفترسیاست گذاری ائمه جمعه استان گیلان و مداحی و سینه زنی را از جمله برنامه های ایام فاطمه برشمرد.

 

وی همچنین از پخت و توزیع آش نذری در بین مردم محله همزمان با شب شهادت حضرت زهرا( سلام الله علیها ) خبر داد و گفت: روز شهادت این بانوی بزرگ اسلام نیز چهار دیگ آش با همکاری ستاد فاطمی در این مسجد پخت و توزیع شد.

 

فاخته با اشاره به تبلیغاتی محیطی و همچنین فضای مجازی اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات اخیر و تلاش دشمن برای برهم زدن امید و یکپارچکی در جامعه سعی کردیم طبق روال گذشته برنامه هایی را در راستای حفظ شعائر دینی و مذهبی اجرا کرده و وحدت مردم با مسجد و فعالیت های فرهنگی را تداوم ببخشیم.

 

وی همچنین از توزیع سبد کالا به ارزش ۱۰ میلیون تومان با همکاری پایگاه محل در شب یلدا خبر داد و گفت: مودت و دوستی با انفاق حاصل می شود و یکی از سفارشات حضرت زهرا(س) توجه به نیازمندان است که سعی کردیم با مشارکت خیرین در حد توان به آن جامه عمل بپوشانیم.

کد خبر 1243096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha