دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت به ایستگاه آخر رسید

شامگاه امشب دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت با معرفی برترین ها به ایستگاه آخر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۸ دی ماه) دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت در سالن ابرار جیرفت با معرفی برترین ها به ایستگاه آخر رسید.

 

حمدالله فاریابی در حاشیه اختتامیه دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت گفت: این جشنواره در بخش دلنوشته و نقل خاطره و همچنین مسابقه مجازی کتابخوانی  برگزار شد.
 
مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت جیرفت افزود: دوازدهمین جشنواره یادمان ولایت به مناسبت گرامیداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی به صورت سراسری برگزار شد.
 
وی با یادآوری این مطلب که از اوایل آذرماه فراخوان جشنواره اعلام شد، ابراز کرد: در بخش دلنوشته و نقل خاطره با موضوع سردار دلها تعداد ۳ هزار نفر و در مسابقه کتابخوانی مالک زمان نیز تعداد ۲ هزار نفر از سراسر کشور شرکت کردند.
 
فاریابی اظهار کرد: با رای هیئت داوران در بخش دلنوشته و نقل خاطره سردار دلها ۲۰ نفر و در مسابقه کتابخوانی مالک زمان نیز تعداد ۳۰ نفر برگزیده شدند.
 
 
مدیر موسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت جیرفت ادامه داد: امشب در آئین اختتامیه این جشنواره، با اهدای تندیس دوازدهمین جشنواره فرهنگی هنری یادمان ولایت، کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی و یک جلد کتاب از نفرات برگزیده تجلیل شد.
 
وی در خاتمه از همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و اداره آموزش و پرورش شهرستان جیرفت در برگزاری این جشنواره تشکر کرد.
کد خبر 1243124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha