۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

امام جمعه شیروان گفت: یوم الله ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است روزی که حادثه عظیم و حماسه پر فروغی از ملتی آگاه و سربلند و همیشه در صحنه شکل گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت حماسه پرافتخار 9 دی اظهار کرد:  در این روز مردم غیور و سربلند ایران اسلامی بار دیگر حقانیت نظام دینی مبتنی بر اصل ولایت فقیه را ثابت کردند.

 

 

امام جمعه شیروان تصریح کرد: همه مردم، اصناف و اقشار مختلف سیاسی مدافع نظام به صحنه آمدند و این فتنه‌های تو در توی دشمن را در هم شکستند.

 

 

حجت الاسلام تکمیلی بیان کرد: هزاران فتنه و سناریوی دشمن در طول ۴۰ سال نتوانست آسیبی به نظام وارد کند و انقلاب اسلامی با شتاب و حرکت رو به جلو به قله‌های عزت رسید.

 

 

وی در خصوص دستاوردهای حماسه ۹ دی نیز گفت: مردم دیدند که اینها به بهانه انتخابات، نظام و انقلاب را نشانه گرفته‌اند، مردم به طور خودجوش مراتب وفاداری خودشان را به امام و انقلاب و اسلام و به شهدا و به ارزش‌های الهی اعلام و این توطئه را خنثی کردند.

 

 

وی اضافه کرد: روز ۹ دی سال ۸۸ روشن شد که مردم پشت این نظام هستند، مردم بیش از پیش به قدرت و هوشمندی و حکمت ولی فقیه پی بردند، مردم فهمیدند پیوند بین ملت و ولی این ملت ناگسستنی است و چهره‌های طلحه و زبیرهای زمان در این حماسه روشن شد.

 

 

امام جمعه شیروان خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد ایام الله ها را از ذهن مردم انقلابی ما پاک کند اما ایام الله ۹ دی و یا ۲۲ بهمن و غیره در تاریخ این انقلاب ماندگار است و در قلب و دل مردم آزاده جای دارد.

 

 

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: ایادی استکبار در حال حاضر به دنبال جنگ مذهبی و طایفه ای است و ما باید کاملاً با چشم باز تحرکات دشمن را زیر نظر داشته باشیم.

 

 

 

کد خبر 1243164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha