حماسه ۹ دی برگ زرینی در تاریخ ملت ایران است

رضادوست گفت: حماسه ۹ دی برگ زرینی در تاریخ ملت ایران است و مردم سرافراز ایران اسلامی از آن طریق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

جمال رضادوست در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت سالروز  حماسه 9 دی اظهار کرد: در روزهای غبارآلود فتنه سال ۸۸ یکبار دیگر مردم ایران اسلامی ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان خود را شنیدند و به خوبی پاسخ دادند که اگر نبود این لبیک مردمی، شاید تا مدت ها غبار فتنه فرو نمی رفت.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی نشان دادند قرار نیست نامشان در کنار مردم عهدشکن کوفی قرار بگیرد و هرجا که احساس کنند ولیشان دست یاری دراز کرده است به گرمی دستانش را می فشارند و چه خوب گفت امام راحلمان که: « من با جرأت مدعی هستم ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر، بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله صلی الله علیه وآله و کوفه و عراق در عهد امیر المؤمنین علیه السلام و حسن بن علی علیه السلام می باشند».

 

وی با بیان اینکه اسلام باید افتخار کند که چنین فرزندانی تربیت کرده و ما مفتخریم که در چنین عصری و در پیشگاه چنین ملتی هستیم گفت: مردمی که برای نظام و انقلابشان کم نگذاشته اند و البته فرسنگ ها فاصله است بین مردمی که رسانه های معاند و مخالف نظام اسلامی (که دهانشان پر از دلارهای نفتی و صهیونیستی است) در اذهان دنیا و فریب خوردگان داخلی ساخته اند با مردمی که در این دیار و به عشق نظام و انقلاب و رهبرشان زندگی می کنند (حتی اگر به گوشه ای از مشکلات منتقد باشند).

 

رضادوست تصریح کرد: این روز برگ زرینی در تاریخ ملت ایران است و مردم سرافراز ایران اسلامی از آن طریق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و بر عهد خود در پافشاری بر عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماسال خاطرنشان کرد: ان شالله در این جنگ ترکیبی و شناختی نیز همانند سال ۸۸ با جهاد تبیین، دشمنان و فتنه گران را شکست داده و سرجایشان می نشانیم.

کد خبر 1243185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha