مراسم بزرگداشت ۹دی با شکوه حضور مردم در لرستان برگزار شد

مردم مومن و انقلابی استان لرستان بار دیگر با برگزاری مراسم بزرگداشت ۹دی با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید کردند.

خبرگزاری شبستان_ خرم آباد؛ مردم مومن و انقلابی استان لرستان بار دیگر در حضور پرشور و دشمن شکن در مراسم بزرگداشت حماسه مردمی۹دی، به توطئه های دشمنان نه محکمی گفته و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید عهد کردند.

 

در شرایطی که دشمن همه امکانات خود را برای براندازی به صحنه آورده بود، مردم  ایران اسلامی با حضور پرشور و گسترده در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی بار دیگر مردمی بودن انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتند.

 

این حضور گسترده مردمی بار دیگر به جهانیان  ثابت کرد قدرت انقلاب اسلامی آشکار است.

 

مراسم بزرگداشت 9دی در همه شهرستان ها و بخش های استان لرستان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

 

فتنه ۸۸ که در حقیقت تهاجم همه‌جانبه به اصل نظام و انقلاب اسلامی با حمایت سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم و خیانت و حماقت سران فتنه به شمار می‌رود، شبهات بسیاری با جنگ ترکیبی دشمنان در فتنه ۱۴۰۱ دارد.

 

فتنه۸۸ و بصیرت مردم در خنثی شدن این توطئه، درس‌ها و عبرت‌های خود را برای همیشه فراروی ملت عظیم‌الشان ایران به ویژه جوانان فهیم و غیرتمند قرار داد تا در گذرگاه‌های سخت تهدید و خطر و فتنه‌های محتمل در آینده‌ تاریخ این کشور، دشمنان قسم خورده و خبیث جمهوری اسلامی را ناکام و آنان را در دستیابی به اهداف شیطانی خود مایوس سازد.

 

دستاوردهای حضور حماسی و معجزه‌گون ملت ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را نزد دوستان و دشمنان افزایش داد و به جهانیان ثابت کرد مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و مردمی بودن نظام مقدس اسلامی را به جهانیان نشان داد.

 

 

کد خبر 1243191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha