۹ دی به نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شده است

حجت الاسلام تیشه کنی، گفت: ۹ دی به نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شدکه ملت باحضور هوشمندانه و تاریخی خود همانند اوایل انقلاب پایبندی خود را به نظام اسلامی اعلام و همچنین با مشت های گره کرده انزجار خود از دشمنان داخل و خارجی را فریاد می‌زنند.

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به حماسه ۹ دی و حرکت عظیم و خود حوش مردم در دفاع داز انقلاب و ولایت فقیه، گفت: حضور میلیونی مردم در 9 دی وفاداری، بصیرت، دشمن شناسی، زمان شناسی و ولایت مداری ملت متعهد ایران را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت و اثبات کرد که ملت ایران، فریب هیچ گونه توطئه‌ای را نخواهند خورد.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر، افزود:۹ دیماه اولین و آخرین حماسه ملت ایران در دفاع از نطام نبود بلکه از اوائل انقلاب تا کنون هر زمان احساس کرده اند نظام به حضور آنها نیاز داشته است با بصیرت و آگاهی تمام وارد میدان شده اند و نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده اند.
 

وی خاطر نشان کرد :  امروز در همه جای دنیا همگان به موفقیت ها و سرافرازی های ایرانیان اذعان دارند و این امر به بركت پیروی و قرار گرفتن بر مدار و خط رهبری است كه توانسته ایم علی رغم تحریم ها، در بلندای اقتدار جهانی بایستیم.

 

حجت الاسلام تیشه کنی،تصریح کرد: دشمنان ملت ایران درصدد هستند که دشمنی خود را با ایجاد تفرقه، از بین بردن یکپارچکی ملت و سرگرم کردن مردم به اختلافات داخلی به تحقق برسانند لذا ملت بزرگ ایران هشیارانه و خردمندانه با رهبری مدبرانه و داهیانه مقام معظم رهبری بایستی این اتحاد را حفظ و روز به روز تقویت کند.

 

وی با اشاره به اینکه نقش رهبری و بصیرت و آگاهی مردم همواره دو عامل مهم در خنثی سازی فتنه ها در طول تاریخ انقلاب بوده است،اظهار کرد: ملت غیور ایران در ۹ دی با قیام عاشورایی خود بساط فتنه گران را در هم کوبیدن و به دشمن اجازه تعبیر خواب آشفته آنها را نداده است و حوادث ۸۸ به بهانه تقلب در انتخابات توسط عناصر خود فروخته و مانور نفوذی های داخلی و با طراحی دشمنان خارجی در کشور به اجرا درآمد که با سد محکم بصیرت مردم روبرو شد.

 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر،گفت:این حماسه برای چندمین بار بر جهانیان ثابت کرد ملت ایران در دفاع و حمایت از مقدسات خویش با هیچ کس معامله نخواهند کرد و برتوهین کنندگان به ارزش های دینی تودهنی فراموش نشدنی خواهند زد.
 
 

 

کد خبر 1243211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha