مردم  کرمانشاه با حضور بی‌نظیرشان در حماسه ۹ دی توطئه بزرگ دشمنان را خنثی کردند

سروری،گفت: مردم با حضور آگاهانه خود در فضای غبارآلود که با تبلیغات دشمنان به وجود آمده بود و تشخیص حق از باطل را مشکل کرده بود بار دیگر با حضور خود در یوم‌الله ۹‌دی توطئه بزرگ دشمنان را خنثی کردند.

عباس سروری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه در حاشیه اجتماع مردم کرمانشاه در یوم‌الله نهم دی، اظهار کرد: مردم  کرمانشاه با حضور بی‌نظیرشان در این روز توطئه بزرگ دشمنان را خنثی کردند زیرا حماسه ۹ دی صحنه عظیم وحدت و یکپارچگی مردم در برابر دشمنان بود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، گفت:این حماسه برای چندمین بار بر جهانیان ثابت کرد ملت ایران در دفاع و حمایت از مقدسات خویش با هیچ کس معامله نخواهند کرد و برتوهین کنندگان به ارزش های دینی تودهنی فراموش نشدنی خواهند زد.

 

وی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها و بارها نقش و جایگاه و تکالیف نخبگان و خواص را گوشزد کرده اند و توصیه فرمودند که هر حرف، هر اقدامی ، هر تحلیلی که به دشمن کمک کند در مسیر خلاف ملت است .

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، تصریح کرد: همه مسئولان نظام، نخبگان جامعه، سیاستمداران و جریان های سیاسی مورد توجه قرار دهند در گسترش بصیرت دینی، موضع گیری به موقع، معرفی توطئه های دشمنان و شناختن وظایف سنگین خود در فتنه ها و بحران ها نهایت تلاش را توأم با زمان شناسی داشته باشند.

 

سروری، اظهار کرد: مردم در گرامیداشت حماسه ۹دی  روز « بصیرت و میثاق امت با ولایت » به وظیفه انقلابی خود که همان حضور گسترده و معنی دار در اجتماعات این روز است نهایت توجه را دارند و  مردم ایران در حماسه یوم‌الله ۹ دی جایگاه حق از باطل در برابر دشمنان را نمایان کردند و برای هزارمین بار این ملت ایران بودند که طعم تلخ شکست را به دشمنان قسم خورده این آب و خاک که استقلال و امنیت کشورمان را هدف قرار داده بودند، چشاندند.

 

وی،گفت:  ۹ دی حرکتی خودجوش و مردمی بود که در سال ۸۸در مقابل فتنه۸۸ دشمنان و همدستی عوامل داخلی با دشمن اتفاق افتاد که مردم به صورت خودجوش پای کار آمدند و پای انقلاب و نظام و رهبری ایستادند.

کد خبر 1243231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha