دشمن در اغتشاشات اخیر اصل نطام را نشانه گرفته بود

حجت‌الاسلام موسوی گفت: در اغتشاشات اخیر مرگ مهسا امینی بهانه بود و دشمن اصل نطام را نشانه گرفته بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام سیدهادی موسوی ظهر امروز(جمعه، 9دی) در خطبه های نماز جمعه ماسال اظهار کرد: یکی از ظلم‌هایی که در اغتشاشات 88 به نظام و انقلاب وارد شد این بود که دشمنان قسم خورده ملت چشم طمع به این کشور داشته باشند.

 

امام جمعه ماسال افزود: اگرچه رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمنان در محاسبات خود اشتباه داشتند و بحث انتخابات بهانه بود هرچند که در اغتشاشات اخیر مرگ مهسا امینی بهانه بود و دشمن اصل نطام را نشانه گرفته بود.

 

وی گفت: درود خدا بر مردمانی که هرجا این انقلاب نیاز به حمایت داشت سنگ تمام گذاشتند و زمانی که ماهیت فتنه گران روشن شد و به قرآن و ارزش ها و آرمانها و مقدسات جسارت کردند ، مردم تحمل نکردند و در مقابل فتنه گران ایستادند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به سومین سالگرد شهادت حاج قاسم تصریح کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری حاج قاسم یک شخص نیست بلکه حاج قاسم یک مکتب است.

 

امام جمعه ماسال با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها بیان کرد: از خودگذشتگی این مرد بزرگ را فراموش نمی کنیم که اگر نبود آن رشادت های حاج قاسم داعش برای منطقه دردسر بود.

 

وی با اشاره به سفر مدیرکل دادگستری به شهرستان خاطرنشان کرد: این سفر برکات زیادی برای شهرستان داشت که حل شدن آرامستان شاندرمن، حل مشکل دپوی زباله، توجه دهیاران و بخشداران با توجه به ساخت و سازهای زیاد برای حل فاضلاب و تامین زمن برای ساخت مسکن مددجویان از جمله اتفاقات خوب رقم خورده در سفر مدیر کل دادگستری به شهرستان بود.

 

 

 

کد خبر 1243234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha