میز خدمت برای حل مشکلات مردم در مصلی های نماز جمعه خراسان جنوبی برپا خواهد بود

قناعت گفت: برپایی میزهای خدمت در مصلی های نماز جمعه همچنان ادامه خواهد داشت تا شاهد حل و رفع بیشتر مشکلات مردم استان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت ظهر امروز جمعه (۹ دی) در حاشیه میزخدمت دستگاه‌های اجرایی استان در محل نماز جمعه بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز سالروز حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت و رهبری است و ملت ایران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون فتنه های بزرگی را پشت سر گذاشتند.

 

استاندار خراسان جنوبی در ادامه فتنه سال ۸۸ را بسیار بزرگ و عمیق یاد کرد و افزود: اما مردم بصیر با نگاه انقلابی و تشخیص بسیار درستی که از آن شرایط و موضوعات مختلفی کشور داشتند به فرمایش رهبر معظم انقلاب سیلی محکمی بر صورت فتنه گرانی زدند که می خواستند مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کنند.

 

وی ضمن قدردانی از مردم خراسان جنوبی در استقبال باشکوه از سفر هفته گذشته رئیس جمهور و هیات دولت سیزدهم، گفت: امروز فرصتی شد تا به پاس زحمات مردم استان میز خدمت در محل مصلی نماز جمعه مرکز استان و شهرستان ها برای پاسخگويی مديران و رسيدگی به درخواست های شهروندان برپا شود.

 

قناعت خاطر نشان کرد: ۲۱ مدیر دستگاه اجرایی در این میزهای خدمت، پاسخگوی مطالبات و درخواست های مردم بودند تا به این شکل بتوان گرهی از مشکلات مردم را باز کنیم و این میزهای خدمت همچنان ادامه خواهد داشت تا شاهد رفع بیشتر مشکلات مردم استان باشیم.

 

گفتنی است؛ این میزهای خدمت در مرکز و در کلیه شهرستان های خراسان جنوبی در راستای پاسخگويی مديران و رسيدگی به درخواست های شهروندان، با تدبير استاندار خراسان جنوبی در تمامی مصلاهای نمازجمعه استان برپا بود.

 

 

کد خبر 1243250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha