حماسه ۹ دی فتنه گران و طرفدارانشان را به زباله دان تاریخ انداخت

حجت الاسلام رضوی اردکانی گفت: مردم موقعیت شناس و با بصیرت ما در ۹ دی ۸۸ و در هنگامی که احساس کردند دشمن برای نابودی کشورشان نقشه دارد با شور و شکوه تمام به میدان آمدند و از انقلاب، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) آنچنان دفاع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام سید ابوفاضل رضوی اردکانی، امروز جمعه (9 دی)، در خطبه های نماز جمعه شیراز ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: 0 دی 88 در ایران اسلامی شاهد حماسه ای بودیم که شبیه به حماسه پیروزی انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: یوم الله 9 دی نماد بصیرت مردم ماست که با هوشیاری وارد عرصه شدند و نقشه دمشن را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره به مردم کشور به عنوان مردمی موقعیت شناس عنوان کرد: مردم موقعیت شناس و با بصیرت ما در 9 دی 88 و در هنگامی که احساس کردند دشمن برای نابودی کشورشان نقشه دارد با شور و شکوه تمام به میدان آمدند و از انقلاب، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) آنچنان دفاع کردند که فتنه گران و طرفدارانشان را به زباله دان تاریخ انداختند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی حضور حماسی مردم در نهم دی ماه 88 را نماد بیداری و هوشیاری مردم در برابر فتنه‌ ها دانست و بیان کردمردم غیور ما در این حماسه بار دیگر ثابت کردند که پشتیبان انقلاب خود هستند و فریب توطئه ‌های دشمنان را نمی‌ خورند.

وی با اشاره به فتنه اخیر در کشور هم عنوان کرد: دشمنانی که سال‌ ها برای کشور‌های همسایه ما مشکل تراشی کرده اند، در این فتنه به دنبال ایجاد مشکل برای مردم و کشور ما هستند که متاسفانه برخی فتنه گران و آشوبگران هم با آنها در این مسیر همراه شده اند و دستگاه قضایی آنها را با کمال قدرت باید سر جای خود بنشاند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی با گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی هم گفت: شجاعت، شهامت، مطیع امام زمان (عج) و پیرو رهبری بودن از ویژگی ‌های بارز وی بود که عرصه را بر دشمنان منطقه تنگ کرده بود.

وی با اشاره به اهمیت حجاب و عفاف گفت: حجاب و پوشش وسیله ‌ای برای صیانت از بانوان است و از زنان در برابر نگاه‌ های نامحرم حفاظت می کند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تصریح کرد: معلمان و اساتید دانشگاه با جهاد تبیین باید به عنوان کردن مزایای رعایت عفاف و حجاب در جامعه بپردازند و از انحراف دانش آموزان و دانشجویان جلوگیری کنند.

کد خبر 1243259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha