جهاد و لبیک به ولایت سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان است

حجت الاسلام نکونام با اشاره به تلاش دشمنان در سال های انقلاب برای تفرقه افکنی و نابودی اسلام و انقلاب، گفت: مردم در همه این سال ها نشان دادند که جهاد و لبیک به ولایت سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز جمعه(9 دی) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی و خنثی کردن فتنه بزرگ دشمنان به دست مردم، گفت: هر ساله این روز که نمادی از بصیرت و میثاق امت با ولایت است، فتنه ها و توطئه های دشمنان را به یاد می آورد که ملت اسلامی ایران در برابر آن ها ایستادند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش دشمنان در سال های انقلاب برای تفرقه افکنی و نابودی اسلام و انقلاب، افزود: مردم در همه این سال ها نشان دادند که جهاد و لبیک به ولایت سدی محکم در برابر توطئه های دشمنان است و آنان هرگز نمی توانند به اهداف خود برسند.

 

امام جمعه شهرکرد به حضور حماسی مردم در تشییع شهدای گمنام اشاره و اظهار کرد: مردم از همه اقشار برای تشییع این شهدا آمدند و معجزه ای از شهدا را به رخ دنیا کشیدند در حالی که دشمنان می خواهند روحیه شهادت و شهیدپروری را از ما بگیرند.

 

حجت الاسلام نکونام یکی از مهم ترین سرمایه های کشور را حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهدا خواند و ادامه داد: دشمن به دنبال گرفتن این روحیه از ملت و جوانان ماست ولی با اقدامات جدید فرهنگی از جمله تغییرات در شورای عالی انقلاب فرهنگی نقشه های دشمنان نقش آب می شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به 13 دی ماه و سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: ایشان با معرفت دینی و ایمان قوی و شناخت عمیقی که از اسلام داشتند همواره عالمانه و با اخلاص در موضوعات مختلف نقش خود را ایفا می کردند.

 

خطیب جمعه شهرکرد یکی از بارزترین خصوصیات سردار سلیمانی را ولایت محوری برشمرد و خاطرنشان کرد: ایشان مقید بودند که همواره هم پای ولایت حرکت کنند و از ولی فقیه زمان عقب نمانند و جلو نزنند و همین ویژگی ها او را سردار دل ها کرد.

 

کد خبر 1243260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha