مسئولان قدر مردم را بیشتر بدانند

حجت الاسلام غبیشاوی، از مسئولان خواست تا قدر مردم بیشتر بدانند و گفت: مردم با وجود گرانی و مشکلات اقتصادی همواره با بصیرت فتنه‌ را خاموش کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، ظهر امروز جمعه (۹ دی) در آئین عبادی سیاسی خطبه های نماز جمعه این هفته آبادان که با حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی این شهر در مصلای ثامن الائمه (ع) برگزار شد، با گرامیداشت روز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت سردار دلها، سید الشهدا مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: روز جهانی مقاومت شهید سلیمانی مظهر خلوص ایثار و الگوی مدیران در کارهای جهادی است.

 

خطیب نماز جمعه آبادان، شهید سلیمانی را یک مکتب خواند و افزود: اعتقادات و خلوص این شهید والا مقام، برتری جهادگری و خدمت است و در نزد خداوند متعال، یک عمر تلاش و جهاد برای او شهادت بود.

 

وی تصریح کرد: حماسه ۹ دی و بصیرت ملت اسلام زمینه آسیب های عملکرد خواص است که همواره با حضور مردم این فتنه خاموش و رو سیاهی برای فتنه‌گران باقی مانده است.

 

حجت الاسلام غبیشاوی، در بخشی از سخنان خود از مسئولان خواست تا قدر مردم بیشتر بدانند و اضافه کرد: مردم با وجود گرانی و مشکلات اقتصادی همواره با بصیرت فتنه‌ را خاموش کردند.

 

وی از دولت مردمی و تیم اقتصادی دولت سیزدهم خواستار مهار و کنترل تورم شد و تاکید کرد: اولویت فوری دولتمردان باید تثبیت ارزش پول ملی و مهار تورم باشد.

 

امام جمعه آبادان، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور با اخلاص در حال کار به دنبال برطرف کردن مشکلات است.

 

وی بر ضرورت نظارت مستقیم بر بازار تاکید کرد و یاد آور شد: قطعا با کار جهادی مشکلات به حداقل می رسد.

 

کد خبر 1243268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha