دولت در مقام اجرا ورود جدی پیدا کند

آیت الله شعبانی گفت: مجلس با تصویب قانون هایی که مشکل مردم را حل کند و دولت نیز در مقام اجرا ورود جدی پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی امروز ۹ دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه شهر همدان، ضمن تشکر از حضور مردم در تجمع ۹ دی و تشیع شهدای گمنام، بیان کرد: حضور مردم ظرفیت مردمی نظام در عبور از بحران‌هاست و این ظرفیت مردمی همیشه تحلیل‌های دشمن را بر هم زده و دشمنی که تلاش می‌کند حضور مردم را یا نبیند یا کمرنگ جلوه کند، دیدن حضور مردم در این صحنه ها، آنها را به لکنت زبان مبتلا کرده است. 

امام جمعه همدان ضمن گلایه از انعکاس رسانه‌ای تجمعات مردمی در کشور، اظهار کرد: در حوادث اخیر گاهی دیده می‌شد چند نفر حرکاتی انجام می‌دهند و دشمن آن را به عنوان ملت ایران جا می‌زد اما حضور شکوهمند مردم در فضای رسانه‌ای انعکاس خوبی پیدا نمی‌کند و رسانه های انقلابی و متعهد به کشور باید قوی‌تر در این عرصه‌ها ورود کنند.

وی  با اشاره به اینکه وقتی فتنه‌ای پشت سر گذاشته می‌‌شود خداوند مومنان را به صبر دعوت می‌کند تصریح کرد:‌ فتنه‌ای که سال 88 در کشور ایجاد کردند، بسیار پیچیده بود به طوری که بسیاری از خواص را دچار تحلیل‌های غلط و خطاهای راهبردی کرد اما مردم معجزه مردمی را به رخ دنیا کشیدند که باید شاکر بود.

وی با بیان اینکه جامعه‌ای که به سمت تعالی حرکت کرده دچار فتنه‌های پیچیده‌تری می‌شود ادامه داد: انسانی که حرکت نکرده، حرکت به سمت تعالی ندارد و آزمایش‌های راحت‌تری خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر توجه مسوولان به مردم و حل مشکلات اقتصادی گفت: مردم تاکنون در همه شرایط حضور پیدا کردند و اجازه نفوذ به دشمن نداده اند و همه توطئه ها و نقشه های شوم آنها هم با حضور و همراهی مردم خنثی شده است.

وی ادامه داد: حق مردم نیست که تحت فشار اقتصادی قرار گیرند، در ادارات معطل شوند و گاهی اوقات با تسامح مسوولان گره در کار آنها ایجاد شود.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه مردم علاقمند به نظام هستند اما گلایه هایی دارند ادامه داد: مجلس با تصویب قانون هایی که مشکل مردم را حل کند و دولت نیز در مقام اجرا ورود جدی کند.

امام جمعه همدان از اقدامات شایسته و مفید استاندار همدان در مدیریت و ساماندهی بازار شب یلدا قدردانی کرد که برهمین اساس مقرر شده در ۳۰ نقطه از شهر مکان هایی برای توزیع میوه و اقلام مورد نیاز مردم با قیمت مناسب برپا شود.

کد خبر 1243270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha